Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Tommaso

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4823
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana Tommaso w dniu 17 Grudnia 2019

Użytkownicy przyznają Tommaso punkty reputacji!

Reputacja

2412 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tommaso

    Seiko Prospex SPB411

    Cena do negocjacji. Chętnie przy zamianie dopłacę do Grand Seiko lub Tudora BB58 bądź BB54.
  2. Na sprzedaż moje Seiko Prospex SPB411. Zegarek z polskiej dystrybucji, na gwarancji. Rozmiar koperty to 38,5 mm, wodoszczelność 100m, mechanizm 6R54 z 72h rezerwą chodu, komplikacja drugiej strefy czasowej, szkiełko szafirowe, tarcza szara ze szlifem słonecznym. Stan ogólnie jest praktycznie idealny, poza jednym pokazanym dokładniej na zdjęciach miejscem na dolnym lewym uchu nie ma praktycznie żadnych śladów używania. Te mikrowgniotki pokazałem w dużym powiększeniu, w rzeczywistości ledwo je widać. Poza tym wszystko jak nowe - żadnych śladów na bezelu, kopercie, bransolecie czy nawet zapięciu. Cały komplet fabryczny z pudełkiem, papierami, kartą itd, są też oczywiście wszystkie ogniwa bransolety. Cena katalogowa 7999, ja proponuję 4000 zł., przesyłka w cenie. Możliwość obejrzenia w Kaliszu.
  3. Trzeba przyznać, że przy rabatach jakie teraz dają w Volvo, XC60 i XC90 to bardzo mocne pozycje.
  4. No właśnie jak to jest z tym pluginem w Volvo, bo słyszałem opinię, że 250-konny mild hybrid to lepszy wybór z uwagi na klasyczne AWD z haldexem? Bo podobno jak w pluginie skończy się bateria to auto jest już tylko FWD.
  5. Może 2024 czymś się różnił od 2023-go, nie mam pojęcia. A może masz choroby wieku dziecięcego, bo u mnie nic nie skrzypi i nie trzeszczy, ale fakt, że jakby było więcej miękkich plastików w środku, to bym się nie obraził. Natomiast komfort foteli mnie nie zachwycił, t.zn. same fotele są w porządku, ale zagłówek jak dla mnie za mocno wypycha głowę do przodu.
  6. Mam RX-a z zeszłego roku, Iphona 16 pro max i przez rok ani razu mi się nie rozłączył.
  7. Miałem w życiu dwa auta z pneumatyką, obydwa Audi, obydwa sprawiały problemy, obydwa musiała zabierać laweta gdy się "zglebiły". Obecny Lexus nie ma pneumatyki, ale jest bardziej komfortowy niż oba Audi. Z pneumatyką łatwiej o komfort, ale bez też da się zrobić.
  8. Bo tym świetnie się jeździ na równych drogach. Ja już się dosyć wycierpiałem jeżdżąc na co dzień M3-ką po dziurawych miejskich drogach i hacząc podwoziem na progach zwalniających.
  9. A czy ja gdzieś napisałem, że u nas drogi są wszędzie dziurawe? 😉 Po prostu jestem ciekawy jak zachowuje się na tych gorszych, bo zdarzają się u nas odcinki poza głównymi ciągami komunikacyjnymi, gdzie jest łata na łacie i nawet superkomfortowy Lexus potrafi na nich nerwowo podskakiwać. Ja pamiętam moją jazdę próbną modelem Y, ale jeszcze starym i tam zawias wydawał mi się stanowczo za twardy jak na rodzinnego SUVa, a to był zwykły Long Range, tyle, że z tymi większymi kołami. Fajne są te nowe fotele performance, to dodatkowy powód, dla którego też wybrałbym tą wersję.
  10. Ciekawe jak te 21-calowe koła w połączeniu z dość twardym zawieszeniem będą się spisywać na dziurawych drogach?
  11. Prosiaki to dla mnie ciut wyższy level. Miałem możliwość pojeździć kiedyś w Alpach przez tydzień 911 992 4S i przez parę dni Boxsterem GTS. M3, które później posiadałem jest jednak bardziej cywilnym, odcinającym od wrażeń autem, chociaż bardzo możliwe, że wcale nie wolniejszym. Dla mnie ergonomia foteli w Prosiakach jest nie do pobicia, czucie i wspomaganie układu kierowniczego również. Szeroko pojęta trakcja w M3 była wręcz genialna, ale w 911 jeszcze lepsza. I potwierdził to człowiek, który jechał za mną w Alpach za 911 i za M3 tym samym autem, więc miał porównanie.
  12. Na żywo nie, ale wygląda na kozackie auto. W ogóle początkowo byłem dość sceptycznie nastawiony do wyglądu M2, ale ostatnio podoba mi się coraz bardziej. A jak widzę jak mój przyjaciel pociska nim po Alpach to podoba mi się jeszcze bardziej, to chyba najfajniejsze obecnie produkowane małe sportowe auto w miarę normalnych pieniądzach. M2 CS to pewnie inna półka osiągów, ale jego cena moim zdaniem trochę go przekreśla.
  13. M3 mniej, chociaż jakieś ubytki płynu chłodzącego zdarzały się znajomemu, ale seria 5 G30 potrafi mieć sporo problemów.
  14. Pewnie jest. Ale wtedy trzeba postawić sobie pytanie, czy wolisz mieć rozwiązania technologiczne parę lat do tyłu, ale bezproblemowe, czy nowoczesność, ale w wersji awaryjnej. A tu wybór jest indywidualny, są tacy, którzy mają w nosie to, że auto się psuje, bo przecież jest na gwarancji, a są też tacy, których ciągła konieczność odwiedzania serwisu wkurza do tego stopnia, że pozbywają się auta. Oczywiście wszystko gdy mówimy o statystycznej średniej, bo na różne egzemplarze można trafić, ja miałem zupełnie bezawaryjne dwa ostatnie BMW, którymi jeździłem w sumie 6 lat, ale znam przypadki identycznych modeli, które psuły się ponadnormatywnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.