Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Tommaso

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4821
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana Tommaso w dniu 17 Grudnia 2019

Użytkownicy przyznają Tommaso punkty reputacji!

Reputacja

2381 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło na Capri, ale Costiera amalfitana mimo tłumów, zawsze mnie przyciąga swoją magią.
  2. Dlatego po 25 latach postanowiłem wypisać się z tego niemieckiego wyścigu szczurów i kupiłem auto, do którego producent nie pakuje na siłę nowości, tylko sprawdzone rozwiązania, nawet jeśli czasami delikatnie trącą myszką. Za to nic nie trzeszczy, nie skrzypi i kompletnie nic się nie psuje.
  3. To jest jedna strona medalu, druga jest bardziej wstydliwa. Ciągła pogoń za coraz większym zyskiem w celu zadowolenia udziałowców skutkuje wyborem gorszych dostawców, oszczędzaniu na jakości materiałów, mniej dokładną kontrolą jakości, wprowadzaniem na rynek niedopracowanych samochodów robiąc z nas beta testerów, bo tylko nowości się dobrze sprzedają itd. Poniekąd jednak my klienci sami jesteśmy temu winni, bo ciśniemy na wprowadzanie najlepiej co 3 lata nowych modeli, bo po 2 latach model jest już "stary" i oczekujemy na niego jakiś horrendalnych rabatów. A te nowe, robione w pośpiechu modele, ostatecznie wcale nie są lepsze od poprzednich, mają tylko ekrany o większej rozdzielczości i tyle, natomiast ich opracowanie kosztuje krocie i to musi się zwrócić w 3 lata, a nie w 15 jak kiedyś.
  4. A z tym niestety też jest coraz gorzej, przynajmniej z mojego doświadczenia, które już jest dość długie, bo pierwsze nowe auto premium w salonie kupiłem w 2000 roku.
  5. No rejon Canazei jest przepiękny, passo Sella, Pordoi, Gardena, Fedaia, Giau itd, na każdej można dostać oczopląsów od przepięknych widoków, a dodatkowo właściwie wjeżdża się bezpośrednio z jednej na drugą omijając proste drogi. Parę lat temu będąc tam Mustangiem przepaliłem praktycznie cały zbiornik paliwa, a zrobiłem tylko 150 km.
  6. W pluginie miałem chyba 1,6, o ile dobrze kojarzę.
  7. Jeździłem po Hiszpanii, nie przekraczając 140 km/h i przy tych prędkościach 3008 dawał sobie doskonale radę.
  8. Przez 10 dni wakacji ujeżdżałem takie coś i tak mi się nasunęła refleksja, że zdecydowanie zaciera się granica pomiędzy autami premium i "normalnymi". Tem Peugeot był wykonany z naprawdę dobrych materiałów w środku, napęd działał jak należy, auto do 140 km/h jest zaskakująco dobrze wyciszone, na komfort też nie można narzekać. Ekran w środku też nie odbiegał jakością od tych z BMW, chociaż jeszcze nie działał tak stabilnie jak w bawarkach, ale to już tylko kwestia oprogramowania. Generalnie byłem bardzo zaskoczony na plus.
  9. Co do napędu w Lexie to nie do końca masz rację. To auto jest głównie napędzane przez silniki elektryczne, dopiero jak zabraknie mu mocy to pomaga napęd spalinowy, więc brak mocy na tyle z silnika spalinowego nie jest takim problemem. Gdy włączysz sobie informacje o napędzie to widzisz ile mocy jest aktualnie przekazywane na tył, a ile na przód. To auto jest FWD tylko podczas jazdy po prostej, wystarczy zakręt czy nawet ciaśniejszy łuk i dołącza się napęd na tył, a przy ruszaniu zawsze jest to auto AWD, nawet na suchym przyczepnym asfalcie. A wszystko dzieje się płynnie i za bardzo tego nie czujesz, za to czujesz, że nawet na mokrym, śliskim asfalcie zawsze masz dużo trakcji i nie szarpiesz przednią osią jak w autach FWD.
  10. Genesis mógłby być dobrą konkurencją dla Lexusa. Podobna jakość a ciekawsze napędy.
  11. Serwisował też będziesz za granicą?
  12. Przed kupnem Lexusa też zastanawiałem się nad volvo, ale po rozmowie z klientem, którego egzemplarz XC60 też był wyjątkowo awaryjny, skreśliłem go z listy. Samo to, że nie płacisz za naprawy i tak nie zabezpieczy Cię przed wszystkimi niedogodnościami jak będziesz co kawałek jeździł z nim do serwisu i użerał się z mechanikami, którzy zrobią wszystko, żeby Ci udowodnić, że "ten typ tak ma". A w najgorszym wypadku awaria zdarzy Ci się na 3 dni przed wyjazdem na wakacje i będziesz musiał jak np ja mając taki przypadek kiedyś w Audi, wynająć w Carnecie auto na całe wakacje.
  13. Oglądałem Omodę 9 super hybrid i jakościowo nie ma się do czego przyczepić. Ale wolę nie jechać na jazdę próbną, żeby się nie przekonać jak dużo przepłaciłem za Lexa Jednak zawsze pozostaje otwarte pytanie jak będzie z awaryjnością, jakością serwisu, dostępem do części i czy w związku z tym za 3-5 lat auto w ogóle będzie sprzedawalne.
  14. No nie, mój Yaris pali znaaaaaaacznie więcej. 🤣 Średnie spalanie w Lexie od początku mam 6,9l, a nie jeżdżę jakoś wyjątkowo eco. A w końcu to 2-tonowy czołg o aerodynamicy kiosku ruchu.
  15. Porównujesz starszy model Lexusa, w nowym klapa zamyka się znacznie szybciej. No i w sedanie siłowniki mają znacznie mniej do roboty niż w SUVie. No właśnie. W moim Lexusie RX nie dzieje się kompletnie nic, wszystko działa jak należy, nic nie trzeszczy i zużywa jakieś śladowe ilości paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.