Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

marmach

Użytkownik
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Początkujący

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam wątpliwości, czy oddawać na gwarancji. Trochę z obawy, żeby po otwarciu nie zostawiono czegoś w innym miejscu. Do serwisu mam 150 km.
  2. W moim BB58 na indeksie odpowiadającym godzinie 4 jest mały, czarny paproch. Kupiłem używkę, kilkumiesięczną, w chwili zakupu nie zauważyłam tego. Prawdopodobnie jest tam od nowości. Ciekaw jestem, czy ktoś z was ma podobnie.
  3. Czy ktoś wie, jak wygląda sytuacja kolejkowa do zakupu Tudora? Czy zamówienia realizowane są po kolei, czy sprzedawca wybiera sobie klienta?
  4. Tak, decyzja zapadła. W piątek podjadę do Warszawy. Chyba G. Mokotów, najszybciej się jedzie z A2, z tego co pamiętam.
  5. Domyślam się. Dzięki za info. W piątek jadę do Warszawy się zapisać. Powiedziano mi, że czas oczekiwania 6-9 miesięcy. Wygląda na to, że realnie jeszcze dłużej.
  6. Ile czekaliście na Black Bay 41 79230N na bransolecie?
  7. Oglądałem dzisiaj SMP 300m u AD. Bezel owszem OK, ale niestety na szkle przy dobrym oświetleniu widać było drobne zabrudzenia. Zetrzeć się tego nie dało, czyli raczej od wewnątrz. Ze smutkiem odstąpiłem od zakupu.
  8. Czy w aktualnej odsłonie SMP 300m pojawia się problem indeksów na bezelu, które nie pokrywają się z indeksami na tarczy?
  9. Czy w Kruku można zamówić Tudor Black Bay Chrono na bransolecie (M79360N)?
  10. Zabrudzenie pod koronką. Po regulacji odchyłka poniżej 0.5 s / 24h
  11. Czy w waszych zegarkach słychać metaliczne zgrzytanie podczas zakręcania koronki? Dzisiaj zauważyłem, gdy zegarek jest w pełni nakręcony.
  12. Od maja noszę wyłącznie Orisa. Wcześniej na zmianę. Zegarek jest w pełni nakręcony. Płakać z tego powodu nie będę, ale +12 s wydaje się być słabym wynikiem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.