Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

AgentBart

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    493
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.dzikosoft.com

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Bardzo dobrze, jestem drugim właścicielem, przebieg 150 tys., zero problemów. To jeszcze stara japońska szkoła, ciężka sprawa, czym takie auto w przyszłości zastąpić Z tym chłodzeniem tutbiny to w ogóle ciekawe sprawa, bo widziałem już, że w nowych autach i wysilonych silnikach turbo montują start-stop i zastanawiam się, czy to się trochę nie gryzie. No ale pewnie ktoś nad tym myślał, bo tak to by na gwarancji się turbiny rozlatywały :/ Turbo oczywiście PIJE, ale z drugiej strony mniej niż wolnossak o podobnej mocy. Jak zawsze bardzo wiele zależy od stylu jazdy, mi się często udaje zejść poniżej 10 l./100 km w trasie, a są inni użytkownicy Outlandera Turbo, którzy twierdzą, że im się to nigdy nie udało
  2. To prawda, ale z drugiej strony, czy chłodzenie turbiny to znowu taki problem? Mam u siebie Turbo-timer HKS, w większości przypadków nie trzeba czekać, bo np. już podczas parkowania w garażu podziemnym mi się wystarczająco schładza. Z drugiej strony zamiast 136 kucyków jest 202 (silnik 4G63 Mitshubiski) - chyba opłacalny deal Turbo benzyna ma też inną ciekawą zaletę, o której mało kto wie - najłatwiejszy rozruch, ze względu na niski stopień sprężania (przydatne w zimie, czy przy słabym akumulatorze).
  3. Z tym 2.0 TFSI to fakt, znajomy na Leona FR i mu pije sporo. A obowiązku picia nie ma, u mnie w Outlanderze 2.0 Turbo grama oleju nie bierze, benzynę żłopie jak smok, ale olejowo to abstynencja totalna
  4. A propos niedawnej dyskusji o liczbie cylindrów, to ostatni silnikiem roku został... silnik dwucylindrowy (TwinAir Fiata), który wyprzedził np. V8 Ferrari :D Niemniej, wiadomo, że to przecież spisek producentów, ekologów i dziennikarzy i jazda czymś poniżej 6 cylindrów jest wiochą i masochizmem
  5. Z takich ciekawostek dla czytających po angielsku: jak ktoś jeszcze nie wiem, to od jakiegoś czasu amazon.co.uk wprowadził darmową wysyłkę do Polski przy zamówieniu powyżej Ł25. Bardzo opłacalna sprawa, bo np. beletrystykę mają śmiesznie tanią. A ja teraz zacząłem A Canticle for Leibowitz Waltera M. Millera Jr. - klasykę literatury post-apokaliptycznej.
  6. A Clash of Kings - drugi tom sagi A Song of Ice and Fire George'a R.R. Martina - mocna rzecz!
  7. Fajny wątek, u mnie rodzinne kombi do emeryckiej jazdy...
  8. Nie ma samochodów nie do zagazowania, przynajmniej w Polsce - u nas nawet Cayenne Turbo S ktoś fachowo zagazował (sic!) Inna sprawa, że to może rodzić problemy. Np zwykle 4G63 w Mitsubishi gazuje się doskonale, ale już w przypadku turbo ludzie, którzy to robili, czasem narzekają. No, ale to nie musi być reguła dla innych silników.
  9. irekm - być staranowanym przez RAMa to hmmm... czysta złośliwość losu, dobrze, że tylko na takich obrażeniach się skończyło. Co do powracającego tematu SUVów. Qashqai to nie SUV, tak jak i np. SX4. Na polskie drogi SUV to IMHO bardzo niegłupi wybór i na pewno rozsądniejszy niż np. auto stricte sportowe, którym można się lansować tylko na parkingach centrów handlowych, bo na typową ulicę strach wyjechać. Ja jeżdzę głównie po Polsce Wschodniej, strefa nadgraniczna z Białorusią. Tu są drogi, gdzie więcej dziur niż nawierzchni właściwiej, w zimie często nieodśnieżone. Z drugiej strony miejscami spory ruch i przydatne szybkie wyprzedzanie. Tu wyższy prześwit, napęd 4x4 i duża moc się naprawdę sprawdzają, choć to niby ciągle road, a nie off-road. Są oczywiście kierowcy w SUVach, którym nieco odbija, ale to nie jest reguła. Częstokroć to kierowcy relatywnie słabych małych aut szarżują na krawędzi, bo im się śpieszy, osiągi takie sobie i muszą np. wyprzedzać na trzeciego/czwartego. Ja po to kupiłem SUVa, by nie musieć. A X6 to faktycznie brzydactwo. Żeby było śmieszniej, to najlepiej sprzedający się SUV segmentu premium w Polsce, chyba ponad 1000 egzemplarzy w zeszłym roku - niepojęte...
  10. Hmmm, polscy dziennikarze sobie tego nie wymyślili: http://www.bmwblog.com/2010/03/24/bmw-survery-reveals-1-series-owners-think-its-fwd/ http://www.motorauthority.com/blog/1043671_80-percent-of-bmw-1-series-owners-think-their-car-is-front-wheel-drive Szczerze mówiąc mnie to jakoś specjalnie nie dziwi... Ciągnąć to może tylko jedna oś (a właściwie koła) - przednie. Tylne nie ciągną, tylko pchają. U mnie jedne ciągną, drugie pchają
  11. Fajny news: Klienci BMW nie wiedzą jakim autem jeżdżą He, he, ciekawe na ile podobne klimaty są w świecie zegarkowym (ilu np. obdarowanych mechanikami nie wie, że to mechaniki).
  12. Skwarcowałem się odrobineczkę
  13. Wczoraj obejrzałem "Wilkołaka". Film generalnie OK - kultowy nie będzie, miliarda nie zarobi, ale ogląda się przyjemnie. Dobra obsada (świetny Hopkins) i wspaniała wiktoriańsko-gotycka scenografia. Duże wrażenie zrobił też trailer "Wyspy Tajemnic", to może być znakomity thriller.
  14. AgentBart

    Nowosci Casio

    Te lotnicze są bardzo fajne, zwłaszcza ten z mapą świata, cena wyjątkowo przystępna. Mutli-kolorowy GA-110F-2JR wymiata. Najlepiej założyć go dla draki do jakiegoś poważnego szarego garnituru
  15. Dziś w TVN wieczorem bardzo dobry film sensacyjny ?Dzień próby? - duet młody gliniarz i stary wyga w zupełnie innej konfiguracji niż zwykle, jak ktoś jeszcze nie oglądał, to polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.