Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hersh

Użytkownik
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

63 Bywa pomocny

Recent Profile Visitors

361 profile views
  1. No jasne, każdy ma swoje upodobania i cele
  2. Taką mają filozofię. Nieraz o tym pisali na Insta. Przy okazji, sprzedałem zegarki na R. i na O. I został mi ten
  3. No nie wiem, co napisać. Nie potrzebuję logo, żeby odczytać która godzina
  4. Tu masz co nieco: https://www.calibremagazine.com/news/soprod-newton-breaking-new-grounds/
  5. Spróbuj na Insta. Tam są bardziej dostępni. Ja czekam na swój egzemplarz. No jeszcze trochę
  6. Że mną też cały czas. Jedyny zegar, o którego sprzedaży nie pomyślałem ani przez chwilę
  7. Fajny, przytulibym. Mam nadzieję, że jednak poczekamy mniej niż 12 miesięcy 😉
  8. Tak, też tak uważam ale wciąż jestem pod wrażeniem poprzedniego ich zegarka
  9. Powiało świeżością wśród diverow.
  10. Piszą, że 2 lata pracy. Zamówiłem. Jak przyjdzie (w sierpniu), to opiszę
  11. Diver, dziś premiera, mechanizm in house.
  12. Szczerze zdziwiłem się tak daleko idącym wnioskiem. Niewiele mówi o tych, którzy decydują się na te reguły, za to dużo o autorze;)
  13. Kształtowanie przez R. podaży i popytu poprzez ograniczenie dostępności jest ok (zwłaszcza jeżeli weźmie się pod uwagę specyfikę rynku dóbr luksusowych). Praktykowanie przez AD niejasnych reguł dystrybucji, w tym preferencji wyboru nabywcy, i wpływanie w ten sposób na podaż (i cenę na rynku wtórnym) nie jest ok. Niektórzy, w tym także ja, uważają, że takie zachowanie można ocenić jako patologiczne. Trudno wskazać palcem ale sytuacja na rynku wtórnym jest mocną poszlaką...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.