Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hersh

Użytkownik
  • Content Count

    400
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Początkujący

Recent Profile Visitors

288 profile views
  1. Być może. W tym akurat przypadku rozbieżność spostrzeżeń nie ma znaczenia. Dość, że kierunek, w którym zmierzasz odnośnie do kształtu koperty (a zwłaszcza uch i rozmiaru) mnie się podoba Nie mogę się doczekać tarczy w takiej kopercie.
  2. Wygląda obiecująco (według mnie). Kopertę o podobnym kształcie zastosowano w Vario Empire. Świetnie leży na nagarstku: Koerta ma 38mm a nadgarstek 18mm. Poniżej porównanie kształtu uch. Pod spodem Architekt v1:
  3. Taki zawód ale podziękowanie zupełnie szczere Takie zdjęcie, mimo trików optyki, najlepiej oddają rozmiar zegarka.
  4. Oooo, no nareszcie warto było sprowokować. M.zd. ideał! Dziękuję, oczywiście:)
  5. Wygląda na bardzo duży, chyba że to bardziej smart casual.
  6. Filip, tu masz wypowiedz UOKiK na temat zmowy dot. rabatu na tzw. zegarki luksusowe: https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12066 Coś tam prawo konkurencji ma do powiedzenia. Jeśli możesz, to czy mógłbyś zrobić zdjęcie sylwetkowe? Ciekaw jestem jak 39mm wygląda na tle sylwetki a przymierzam się do zegara o takim rozmiarze. Jeżeli nie możesz albo nie chcesz, to zignoruj moją prośbę.
  7. Dotarł wczoraj. Zdumiewa jakość przy tej cenie.
  8. Podzielam. Przymierzałem i rozmiar uszu/uch zniechęcił mnie. Czar prysł.
  9. Mam te same wrażenia ale porównywałem do bransolety oyster w DJ'u i bransolety Sub'a ref. 14060 (z puszki po konserwach :). Sam zegar, m.zd., rewelacja. Podobnie jak niektóre z micro (np. Baltic, Zelos), Serica nie obawia się "eksperymentować" z rozmiarem. Głosy za powrotem do przeszłości, gdy rozmiar zegarka nie wykraczał poza potrzebę, dobywają się od lat z tysięcy gardeł. I są ignorowane przez rozpoznawalne marki.
  10. Myślałem podobnie. Zyskuje, gdy na nadgarstku. Ale kupowałem zegarek, nie bransoletę ten zegarek, jego wykonanie, to dowód, że kupując rozpoznawalne marki, kupujemy już tylko historię i uczestczymy w kosztach marketingu. Oczywiście to tylko moje zdanie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.