Przecież to nie wina kuriera (firmy kurierskiej), że w firmie ZIBI tak działa logistyka. Też bym się zdenerwował, wiedząc, ze mój oczekiwany towar leży sobie gdzieś na magazynie i wszystko zależy od tego czy ktoś łaskawie znajdzie czas na nadanie przesyłki. Czy otrzymałeś konkretne wytłumaczenie (powód), dla którego tyle czasu musisz czekać na wysyłkę? Jeśli nie zadzwoniłbym jeszcze raz, zapisał bym sobie nazwisko osoby z którą rozmawiałem i poprosił o konkretne wytłumaczenie co jest powodem takiego długiego czasu oczekiwania na wysyłkę towaru, świąteczny szał zakupów już minął, nawet obchody chińskiego Nowego Roku nie są przeszkodą bo towar jest już w Polsce . Więc co jest powodem ? Na koniec rozmowy zapytałbym do kogo (imię nazwisko, dział) mogę skierować pisemną skargę. Następnie napisałbym pismo z opisem całej sytuacji i wysłał listem poleconym z prośbą o pisemną odpowiedź. Myślę, że nie zaszkodzi a może pomóc. Pozdrawiam.