Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

igrek

Zegar metron, nie wybija godziny

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem nowy i zielony :P Mam do Was pytanie, i nie wiem czy dobry dział, jak coś to proszę przenieść. Ale do rzeczy.

Ostatnio nabyłem zegar ścienny, z tego co się dowiedziałem to Metron (nie ma żadnej tabliczki z nazwą, tylko numerem i serią). Wyczyściłem go trochę, lecz ma problemy z wybijaniem godziny. Przy "nabijaniu" tego "pręcika" mechanizm się zatrzymuje tak jakby nie miał siły.

Jakiś czas zegar chodził i nie wybijał godziny, i dziś go ruszyłem palcem, żeby szedł i jak zaczął bić, to tłukł dobre 30 minut aż w końcu wszystko się zablokowało. Chciałem zobaczyć co się stało i wypadł taki mały element tak jakby z miejsca w którym wyznacza ile razy ma uderzyć. Kompletnie się na tym nie znam, lecz ten element wygląda tak:

noh5.jpg

Teraz pytanie, mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć z którego miejsca on dokładnie pochodzi, i czy ciężko będzie go tam spowrotem umiejscowić? Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja ci nawet pokaże gdzie to powinno być fakt to na fotce to nie metron ale zasada jest ta sama

ps. takie pytania zadawaj w dziale ZEGARY

post-43501-0-68899900-1391432283_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ostatnio czysciłem Metrona kominkowego. Ten element zdejmowałem z osi więc musiałem go później na nią wcisnąć. I też się bicie zatrzymywało w trakcie. Wystarczy odpowiednio ustawić element na osi (podgiąć delikatnie w odpowiednią stronę) i przestanie się zatrzymywać. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję za odpowiedzi. Postaram się do niego dziś zajrzeć :)