Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

DukeNukem1977

Cyma - marka godna uwagi?

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór wszystkim!

Jest to mój pierwszy temat, więc proszę nie linczujcie, jeśli coś zrobiłem nie tak...

Zainteresowałem się ostatnio historią marki Cyma, choć muszę przyznać, że niezbyt wiele udało mi się (poza reklamowymi broszurkami) informacji o niej znaleźć.

Szczególnie ciekawi mnie okres lat od 1940 do 1960 i werki takie jak 459, 414, 480, a dokładniej jakość ich wykonania w porównaniu (no właśnie - do czego można by Cymę tamtego okresu przyrównać? Do delbany, doxy?) 

Czytając o tejże marce w internecie odniosłem wrażenie, że, przynajmniej początkowo miała ta firma nieco większe aspiracje niż pozostanie przeciętnym, popularnym zegarkiem..

Jestem jeszcze laikiem, czytam forum z dużym zainteresowaniem i postanowiłem zacząć jakieś "szwajcary" kolekcjonować i zastanawiam się, czy dawna Cyma jawi się jako wartościowa i godna zainteresowania marka, czy też nie.

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1] można ;)

2] ciekawa marka vintage

3] warta uwagi ,a na początku "drogi" jak najbardziej....

4]skorzystaj z forumowej wyszukiwarki by pogłębić wiedzę...

pozdrawiam

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1] można ;)

2] ciekawa marka vintage

3] warta uwagi ,a na początku "drogi" jak najbardziej....

4]skorzystaj z forumowej wyszukiwarki by pogłębić wiedzę...

pozdrawiam