Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lukasmadd

Orient Star WZ0231EL - ew. alternatywa

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Piszę do Was o pomoc, ponieważ jestem zegarkowym laikiem. Wybieram właśnie swój pierwszy zegarek i wiem już, że będzie to automat i do tego coś o klasycznym wyglądzie. Po lekturze forum zdecydowałem się na japońca. W oko wpadł mi taki właśnie Orient który jest do kupienia na forum - http://http://www.watches88.com/pd-orient-star-classic-power-reserve-automatic-collection-wz0231el.cfm warto?

Dodam że budżet to około 1000zł ( zegarek z linku jest do kupienia za 1300 zł na bazarku) ale jeśli coś mi się spodoba to jestem w stanie lekko go nagiąć. Jeśli znacie jakieś ciekawe alternatywy to chętnie je obejrzę. Dodam że z funkcji jakie powinien mieć zegarek oprócz wskazywania czasu, na tarczy chciałbym datownik (raczej bez nazwy dnia tygodnia), ew wskaźnik rezerwy chodu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Qniczynka dzięki za odpowiedź. Link poprawiony, właśnie o to pytam bo jeśli warto wydać te 1300 zł na ten akurat zegarek to nagnę budżet ale jeśli nie to zostajemy w granicach 1000zł ( dlatego pytam bo to orient star a ciężko wyhaczyć coś z nich koło 1000). Co do szafirowego szkiełka to tak średnio z nimi do 1000 zł z tego co przejrzałem trochę ofert. Od razu napiszę tutaj że Ray, Big Mako i nic w tym stylu nie wchodzi w grę - zwyczajnie mi się nie podobają :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To fajny zegarek i warty swej ceny. Jako się podoba, to brać.

Będzie służył dłuuuuugo. Szafir jak by był, to oczywiście lepiej ale nie dramatyzujmy.

Albo coś z tego co zaproponował kolega wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi