Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

WojtekL.

IWC Fliegeruhr ciągle się zatrzymuje

Rekomendowane odpowiedzi

Taka  zawodowa uwaga  jak słyszę że zegarmistrz przedmuchał zegarek po otwarciu to k.....a mnie bierze , równie dobrze to piasku mógł nasypać tak samo pomaga .


zegarmistrz norbert żukowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój IWC na 2893 również się zatrzymywał..po pełnym przeglądzie u bardzo polecanego zegarmistrza.. 

 

trafił na przegląd ponieważ spieszył ponad normę..

 

zegar zatrzymywał się w okolicach 6:00 ,6:25 nad ranem ,czyli już sporo po przerzuceniu daty.. (i czterokrotnie o tej porze..)

Noszony ponad 24 h

 na ręku ,nawet w nocy..

 

teraz czeka na diagnozę  (usługa gwarancyjna)   

 

jakieś pomysły gdzie może leżeć przyczyna..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnozowanie na odległość dla zawodowca usterek przed i po serwisowych to igranie z ogniem tym bardziej modyfikacji lub adaptacji mech bazowych wykorzystywanych przez rózne firmy 

 289* Jest ro dosyć zminiaturyzowany  mechanizm  wymagający wiedzy i doswiadczenia od zegarmistrza przy ustalaniu potencjalnch usterek przed przystąpieniem do naprawy jak i wykonania pewnych dokładnych testów po przeprowadzeniu gruntownej naprawy , niejednokrotnie zdarało się nam po  gruntownej że  podczas testów na rotomacie nie  osiągano pełnej rezerwy chodu i ponownie należało ustalać usterki .

 

Przykład bardzo podobny  Stainhart bazowy mechanizm 2893-2 z GMT wiedzieliśmy lylko jedno ze własciciel  przez kilka lat bardo intensywnie użytkował zegarek z finałem na podłodze.

Tutaj posługiwanie sie utartym schematem ze mechanizm jest czysty i mozna go doregulowac i przesmarowac punt ABC lub jak to wymysliły sobie co niektóre firmy i coraz częsciej klienci chcący dokonać przeglądu czesciowego nie ma racji bytu z powodu konstrukcji .post-22241-0-30713000-1453630980_thumb.jpgpost-22241-0-77937600-1453630990_thumb.jpg

 

Nie jest to mechanizm  przystosowany do przeglądów częsciowych nie ma on typowych objawów utleniania smarów na elementach wachnik naciag jak w 2824 czy seri 77 zresztą doswiadczeni koledzy z serwisów wiedzą jak utleniają sie smary obecnie stosowane , rewizja i owszem   w zegarkach o bardzo niskim lub wysokim WR  tu jenak podstawowe zastosowanie polega na aplikacji Frambolin , Etic czy TSF-451  czy innych smarów silikonowych o bardzo wysokim wspólczynniku  cs  pod uszczelki koronki czy przyciski.

 

Dla  Kolegów chcących uniknąć reklamacji proszę o porównanie starych kart serwisowych z początku produkcji oraz obecnych aktalizacji , widac tam bardzo duże róznice odnośnie serwisowania i rezimów technologi napraw  oraz zastosowania smarów .

Po wielu latach pomstowania wypracowaliśmy własny system smarowania , podobny system dla sledzących temat   zaczołął stosować Zenith czyli tak jak ro było za dawnych czasów 12345 czy ABCDEF stosowane przez Nowostar 


zegarmistrz norbert żukowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.