Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

emiel

Zielony G-Shock dla kobiety

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie - nie znam się kompletnie na G-shockach (sam mam tylko jednego), ale moja koleżanka jest fanką - wiecznie ją widzę z dwoma Casiokami na zmianę (jakieś tanie, zajechane już lekko illuminatory). Niedługo będzie miała ślub i chciałbym jej sprawić miły i praktyczny prezent zarazem. Wywiad mi doniósł, że jej ulubionym kolorem jest zielony, więc pomyślałem, że kupię jej jakiegoś fajnego G w tym kolorze. Budżet raczej nie ma znaczenia, ale rozmiar już tak - w końcu to kobieta. Myślałem o GDX6900 w zieleni, ale obawiam się, że byłby za duży. Pomoglibyście coś wybrać? Aha - ona ma awersję na wskazówki, więc cyfroki preferowane. Widziałem dwa modele fajne, niestety już nieprodukowane (jeden np. z jakiejś serii GO GREEN, kolor pasował, miał nawet tough solar, co dla niej byłoby przydatne - jest ratownikiem wodnym, a w wolnym czasie nurkuje). Pomożecie?

Ball, Casio, Citizen, Grand Seiko, Longines, Muhle, Orient, Orient Star, Oris, Seiko, Squale, Tissot, Vostok, Zodiac

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość

Taki przykładowy:

<LINK>

Nie jest to baby-G, ale na pewno jest zielony i w rozmiarze akceptowalnym dla większości Pań. W segmencie baby-G też będzie trochę do wyboru.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moja Szanowna nosi taki:

33fde8971390.jpg

:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość

... Pomożecie?

I jak, pomogliśmy? Zdradź, jaka ostateczna decyzja zapadła...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie