Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość artek-19

przesunite numery datownika w okienku

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo miarodajne jest zachowanie producenta w takich przypadkach. Na im wiekszy gest moga sobie pozwolic - wymiana na nowy zegarek, sprezentowanie gratisa, lub nawet wymiana na drozszy model - tym mniej zapewne maja przypadkow niezadowolonych klientow, ergo dobrze kontroluja to co opuszcza farbryke. Firma, ktora puszcza duzo bubli zaoferuje zapewne tylko serwis (o ile) bo inaczej zbankrutowalaby ;) Ciekawe, ktore firmy sa pod tym wzgledem najsolidniejsze, mianowicie wypuszczaja z fabryki tylko naprawde dobrze skontrolowane i dopieszczone egzemplarze. Jakie macie typy? I pytam tu raczej o produkcje seryjna, nie o jakies limitowane cudenka z najwyzszej polki.


.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa Kojiro

 

Byłem dziś w sklepie i usłyszałem od zegarmistrza:

1- możemy to reklamować (2-3tygodnie wliczając czas przesyłki)

2- wiąże się to z wymianą tarczy, na którym najprawdopodobniej jest przesuniety nadruk w stosunku do nacięcia nakładanego na ośkę

3- jest szansa uzyskać akceptację producenta i otrzymać nową tarczkę

4- szkoda otwierać i rozbierać nowy zegarek (oryginalnie smarowany - brzmi rozsądnie), lepiej przy okazji serwisu za 3-5lat wymienić tarczkę (ale wtedy już kupioną za swoje, bo skończy się gwarancja)

 

No, tu raczej nie będzie wymiany na droższy model, a punkt nr 3 jeśli faktycznie jest dokładnie przytoczony wyjaśnia wyraźnie podejście salonu do klienta.


pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarki szwajcarskie to przede wszystkim wysokiej klasy materiały i mechanizmy. Jak się o nie dba to chodzą kilka pokoleń. Takie przypadki błędów się zdarzają. Człowiek jest tylko człowiekiem.

Nawet jeśli 1/100 ma wadę to jest to tylko 1%.

Słyszałem o wadliwych IWC, sam mi się trafił "skopany" U Nardin.

 

Nie robiłbym z tego powodu wielkiego halo.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trafil sie, ale pewnie nie bolejesz z tego powodu, bo jak mniemam firma potraktowala Cie tak, bys nie zalowal ani przez chwile swojego wyboru. Mam racje? :wink: I wlasnie to moim zdaniem jest czynnik dla ktorego warto zaplacic swoje za porzadna firme. Mimo tego, ze z pozoru zegarki te nie maja kosztow produkcji uzasadniajacych pozniejsza ich cene.


.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kupowałem go w Polsce i serwis był rzeczowy i błyskawiczny.

Często nie od producenta zależy jak będziemy potraktowani, lecz dystrybutora, sklepu. Polscy dystrybutorzy sa trochę traktowani przez producentów po macoszemu z racji małego rynku na drogie zegarki.

To ma na pewno tez przełożenie na serwis.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artek-19

Halo...

Święta prawda - mimo kompetentnej osługi sprzedażnej i najpewniej fachowej opinii serwisowej (w sklepie, gdzie kupowałem owego ML), podejście do tematu pod tytułem: "możemy spróbować, ależ to produkt seryjny/masowy, niewielki w zasadzie defekt", różne jest od reakcji dystrybutora - zareagował na mój telefon i e-mail błyskawicznie: "proszę na nasz koszt wysłać kurierem, za 4 dni robocze będzie z powrotem, otworzymy i poprawimy".

 

O efektach poinformuję. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i na to właśnie czekałem.

...tu salon-sklep najwyraźniej bezmyślnie działa na niekorzyść producenta.

Natomiast dystrybutor zachował się dokładnie tak jak powinien czyli tak aby klient nie zaczął żałować zakupu.

I to się mu chwali. Napisz koniecznie (jak będzie po wszystkim) jak wrażenia po naprawcze.


pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie jesteś zadowolony ze swojego zegarka. Trochę mi głupio, bo sam Cię na niego namawiałem, ale mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończy.

 

Co do sklepu, w którym kupowałeś swój zegarek, to ja się lepiej nie wypowiadam.

Ważne, żeby w serwisie producenta Cię dobrze potraktowali- na pewno tak będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pontosek

To trzymamy kciuki za pomyślne zakończenie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artek-19

Halo.........

LukasS - z zegarka jestem zadowolony a kłopot dotyczy egzemplarza, a nie marki lub modelu. Jedynie do grubości i średnicy koperty oraz "czucia" paska powoli się przyzwyczajam.

Sam sobie jestem winien, że ufnie dokonałem zakupu sprowadzonego zegarka. Nie obwiniam też o to sklepu. Stało się. Liczę tylko na powrót zegarka do środy (potem urlop) i może jakiś "niespodziankowy miód na moje skołatane serce".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artek-19

Halo...

Już po urlopie i odgrzebywaniu się z zaległości, więc zdam Wam relację. Nie zdążyli go zrobić przed moim wyjazdem. W między czasie dostałem SMS-a, że wszystko zrobione i go wysyłają. Zegarek czekał po naszym powrocie, wraz z niespodzianką w postaci długopisu z logo ML. Wszystko było OK a po "defekcie" ani widu ani słychu.

 

Próba nastawienia zegarka przypomniała o problemie, choć w mniejszym stopniu. Nie mierzę niczego suwmiarką i nie oglądam zegarka pod mikroskopem, jednakże brak symetrii CZASAMI widać (powtórne nastawienie za którymś razem zakończone jest sukcesem).

 

Powtórzę: w mniejszym stopniu (ale w tym samym kierunku) i czasami (pierwotnie było to permanentne). Na pytanie "na czym polegała naprawa" nie otrzymałem odpowiedzi wprost, a jedynie: "co do kalendarza to musi Pan brać pod uwagę że to zegarek mechaniczny i posiada tolerancję nie tylko chodu , ale także innych funkcji :shock: - nie wiem jak duże tym razem jest to odchylenie od środka okienka , ale to poprzednie było minimalne"

 

Nie zamierzam (na razie) niczego dochodzić, tylko się zegarkiem wreszcie nacieszyć (bo nie był ze mną na urlopie - za krótko się widać znaliśmy :lol: ). Dzięki raz jeszcze za Waszą pomoc i wsparcie. Jeżeli macie zyczenie wyrazić opinię o tej sprawie - będzie mi miło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że nie do końca wiem (z Twojego opisu) czy w końcu masz to zrobione czy nie.

Popatrz przez kilka dni na ten datownik ale jak zegarek chodzi "sam" i napisz czy data jest w nim idealnie czy nie i tyle.

Tolerancja na datowniku którą widać w postaci krzywej daty raz w te a raz w tamte to chyba leciutka przesada (albo źle to zrozumiałem).


pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artek-19

Dobeeerek.

Zrobili (nie wiem co, ale coś na pewno).

Zegarek przyłapałem (2x) przy ustawiamiu daty, że po wciśnieciu koronki numer dnia w okienku nieco się cofał (ale wyraźnie mniej, niż to miało miejsce pierwotnie). Jednkże kolejna próba ustawienia daty dawała właściwy efekt. Ponadto podczas samoczynnego chodzenia, poprawnie ustawiona pozycja daty w okienku, zachowuje tę samą tolerancję każdego dnia.

Mam nadzieję, ze jasno to przedstawiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pozycja daty w okienku, zachowuje tę samą tolerancję każdego dnia.

 

No to teraz tylko jaka jest ta tolerancja ?

Jeśli nie widać jej gołym okiem to data jest idealnie w środku okienka każdego dnia i wszystko jest poprawione dokładnie. I tak masz zrobione :?:


pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artek-19

Chodziło mi oto, że po naprawie:

1- data była w środku, ale zegarek nie chodził

2- ustawianie daty dało 2x efekt niewyśrodkowanej liczby w okienku (ale z mniejszym defektem niż pierwotnie)

3- natomiast gdy udało mi się poprawnie (w środku) umiejscowić datę w okienku, to po normalnej zmianie daty (zegarek sam chodził) było OK

4- teraz na przykład musiałem przywrócić go do życia (weekendowy sen) i nie udało mi się idealnie w środku umieścić liczby (zarówno przy regulacji samej daty, jak i przekręceniu wskazówki przez godzinę 12)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to z dedykacją dla belatrix1 mały quiz

 

zdjęcie zrobione po ciemku przedstawia zegarek ustawiony

na godzinie 12.00

jak widać wskazówki są krzywo.

 

Pytanie co to za zegarek ?

 

 

13.jpg

 

(Nie oszukuj, link do zdjęcia prowadzi do rozwiązania) :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co ? raz jak masz więcej szczęścia to udaje Ci sie ustawić a raz nie :?:

Coś mi tu nie pasuje, przecież nie może tak być żeby właściciel zegarka musiał przechodzić jakieś specjalne szkolenie odnośnie ustawiania daty do inaczej będzie ustawiona krzywo chyba że akurat będzie mieć szczęście.

Szczerze Ci życzę żeby zniknął ten problem jak najszybciej.

 

na godzinie 12.00

 

ale to niestety nie jest godzina 12.00 - brakuje jeszcze troszkę dużej wskazówce.

Na tym powiększeniu widać że jak duża "dojdzie" to obie będą ustawione idealnie na godzinie 12.00 :lol::D:)

post-6594-0-47640500-1330661177.jpg

wiec zegarek nie wymaga żadnej poprawki

A co to za zegarek ?

Nie wiem albo raczej nie wiedziałem że to Omesia i podejrzałem :oops:


pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to Omega Planet Ocean, z forum timezone.

Porównywali do Rolka i właściciel narzekał że nie

da się ustawić tak aby były równo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.