Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tomasz Sitkowski

Przedstawienie się

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :!:

Choć od jakiegpoś czasu próbuję brać udział w dyskusjach na Forum z różnym skutkiem, do tej pory nie przedstawiłem się, chociaż podałem trochę informacji przy zarejestrowaniu się. Ponieważ następują pewne zmiany na forum, chciałem przy tej okazji nadrobić to czego zaniedbałem na początku.

Lat mam 55, z zawodu jestem technologiem żywności. W latach 93 - 94 nabyłem trzy wiszące zegary dwuwagowe i jeden stojący ( Gustaw Becker). Moje zaintewresowanie zegarkami naręcznymi datuje się od około trzech lat. Swoje zainteresowanie zawdzięczam książce Frank Edwards: Zegarki. Przewodnik dla konesera oraz Bartnik, Podwapiński: Technologia mechanizmów zegarowych. Mechanizmy. Dla dokształcania się w temacie kupuje regularnie pisma: Chronos, Armbanduhren oraz Zegarki i biżuteria. Mam kilka ciekawych książek o zegarkach w języku polskim i angielskim ( o czym pisałem w którymś poście) jak również katalogów firm oraz uczę się z ciekawych postów doświadczonych kolegów. Kilka razy byłem w sklepie Ornament i miałem przyjemność osobiście rozmawiac z Władkiem Mellerem.

Pomimo moich starań jestm jednak tylko amatorem, jednakże także fanem zegarków.

Swoje zainteresowania starałem się przekształcić w praktyce i w tzw. między czasie nabyłem zegarki mechaniczne: ML z fazami księzyca, Zeno-watch Bazel GMT ( z serii Pilot Oversized) oraz Omega Railmaster XXL.

Poza tym jak podałem poprzednio, moje wcześniejsze hobby Powstanie Listopadowe, przydało się w rozwiązaniu zagadki tytułu hrabiowskiego Patka.