Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Boniek88

14 letni zegarek w stanie NOS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Stałem się posiadaczem okazjonalnie kupionego 14 letniego tissota seastar II automatic. Zegarek przez 14 lat przeleżał w pudle i nie był dotykany. Ot tak nie pasował poprzedniemu właścicielowi. Mam pytanie czy taki zegarek wymaga konserwacji zegarmistrzowskiej przed założeniem na łapę? Nie znam się na tym i nie wiem czy po prostu smar nie zaschnął. Mogę go założyć i posturiowac jego poprawność czy raczej id razu zanieść do zegarmistrza na konserwację? Zegarek kosztował mnie 400 zł więc wydaje mi się że to był dobry zakup. Kwestia ile do niego trzeba dołożyć żeby jak najdłużej się nim cieszyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konserwacja to pierwsze co musisz zrobić w tym zegarku.

Zapłacisz w granicach 300 zł zależy od fachowca i rejonu kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzwonilem do kilku zegarmistrzów i faktycznie ceny wahają się w granicach 200-250 zlotych

Mam tylko nadzieję że nie przepłaciłem bo zegarek jest faktycznie w stanie idealnym jeszcze z oryginalna folia na deklu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokaz

ale raczej nie przeplaciles


If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokaz

ale raczej nie przeplaciles

 

Chyba że to  :ph34r:  FAKE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach