Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Boniek88

14 letni zegarek w stanie NOS

Recommended Posts

Witam.

Stałem się posiadaczem okazjonalnie kupionego 14 letniego tissota seastar II automatic. Zegarek przez 14 lat przeleżał w pudle i nie był dotykany. Ot tak nie pasował poprzedniemu właścicielowi. Mam pytanie czy taki zegarek wymaga konserwacji zegarmistrzowskiej przed założeniem na łapę? Nie znam się na tym i nie wiem czy po prostu smar nie zaschnął. Mogę go założyć i posturiowac jego poprawność czy raczej id razu zanieść do zegarmistrza na konserwację? Zegarek kosztował mnie 400 zł więc wydaje mi się że to był dobry zakup. Kwestia ile do niego trzeba dołożyć żeby jak najdłużej się nim cieszyć.

Konserwacja to pierwsze co musisz zrobić w tym zegarku.

Zapłacisz w granicach 300 zł zależy od fachowca i rejonu kraju.

Podzwonilem do kilku zegarmistrzów i faktycznie ceny wahają się w granicach 200-250 zlotych

Mam tylko nadzieję że nie przepłaciłem bo zegarek jest faktycznie w stanie idealnym jeszcze z oryginalna folia na deklu.

pokaz

ale raczej nie przeplaciles

If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans

Mam do niego wszystko wraz ze sporym pudłem wydanym na 150 lecie firmy gwarancją itp. Nie odbiega wyglądem od tych które oglądałem. Jutro podeśle fotki. Na razie incognito przed żoną bo jeszcze nie wie:) Sporo tego ostatnio kupiłem.

Nikt tego raczej nie podrabia szczególnie w takiej kopercie. Bicolory wyszły dawno z mody, jedyny ewenement to jeszcze Rolex.

Mizerna eta 2846 pewnie bez stop sekundy bo były dwie wersje,z budżetowym antywstrzasowym nie incablock.

Do tego 21600 w tym wykonaniu mówi o kiepskiej dokladnosci. Nie wszystko co starsze jest godne zainteresowania. Tissot miał kilka bardzo dobrych modeli ale ten nawet nie leżał obok nich. Jeśli się podoba to spoko.

Edited by STARUSZEK

cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.