probill 0 #1 Napisano 9 Sierpnia 2020 Witajcie, zegarek odziedziczyłem po dziadku (wcześniej nosił go pradziadek). Chciałbym dowiedzieć się kilku istotnych dla mnie rzeczy. Najlepiej wypunktuję moje pytania dla lepszej przejrzystości tematu. 1. Z którego roku jest ten zegarek ? Dziadek mówi, że może być to rok 1955. 2. Czy wszystko jest w nim oryginalne? 3. Czy jest jakbym chciał go odnowić to czy takie rzeczy występujące na allegro/olx typu tarcza, wskazówki są oryginalne? Dla przykładu: -https://allegro.pl/oferta/atlantic-tarcza-do-zegarka-8431577544 -https://www.olx.pl/oferta/atlantic-wskazowki-969-CID87-IDoxFxc.html#eb53925c0d 4. Czy ma ktoś może zdjęcie tego modelu z oryginalnymi paskami. W planach mam go odświeżyć i zakładać na wyjątkowe okazję. Zdaję sobie sprawę z tego, że niektóre pytania, które właśnie zadałem mogą być 'głupie' dla osoby, która interesuję się starymi zegarkami. Ja niestety jestem laikiem w tych rzeczach co nie zmienia faktu, że jestem mocno podekscytowany samym posiadaniem takiego zegarka. Pozdrawiam Maciej 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cheles 271 #2 Napisano 9 Sierpnia 2020 Odpuśc jedyne co w Twoim zegarku jest warte uwagi to mechanizm. Koperta w kiepskim stanie, wskazowki tez, a tarcza to rzemieślniczy zamiennik oryginalnej tarczy.Wskazowki jak dobrze widze to tez nie te, sekudnik bez czerwonego grota.Tarcza z allegro to takze rzemieśliniczy zamiennik tzw. warszawska.P.S jedyne co mi przychodzi do głowy to zostawić tak jak jest jako pamiatka. Mozesz oczywscie jak sie uprzerzesz kupic dac do renowacji koperte, dokupic szklo, tarczę i wskazowki (tak wiem koszty ale to ma być pamiatka wiec nie liczmy kasy) zrobic serwis mechanizmowi i tyle. No jeszcze mozesz dekiel zostawic Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach