Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mkl1

Użytkownik
  • Content Count

    3,822
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mkl1 last won the day on February 4 2020

mkl1 had the most liked content!

Community Reputation

4,718 Guru zegarmistrzostwa

About mkl1

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Hobby
    Mechanika, militaria(wiekowe i współczesne) i inne

Recent Profile Visitors

1,352 profile views
  1. Może poproś starego mechanika samochodowego, by Ci pokazał, jak się kiedyś dorabiało uszczelki do : pomp, gaźników, itp z tzw "preszpanu" czyli odpowiednio przygotowanej tektury... Młoteczek, kulka łożyskowa, i gotowe... można to było zrobić nawet w rowie przydrożnym.. Przecwiczyłem nie jeden raz z , Wartburgiem itp...
  2. Panowie. Przy amatorskich naprawach to te przysłowiowe 10ml wystarczy na parę lat mozna zaszalec i kupic Chińczyka, lub nawet "szwajcara" Stosowałem oleje 'przemysłowe" o zblizonych lepkosciach do 'zegarkowych", ale cos nie tak... brak "obciażenia" powodował szybszą degradacje oleju i albo robił sie gesty, lub wysychał ( w zaleznosci czy syntetyk, czy minerał) "Flaszeczke oleju do naręcznych mam juz ho-ho i jeszcze dłuzej...
  3. ...a to sorry Tak jak napisałem ... Nie znam sie... jeżeli TAKI sam mechanizm??
  4. Zaraz zaraz... Wydawało mi sie, że jak spieszy to soczewka ma byc przesunieta w dół, a gdy chcemy przyspieszyc to do góry..?? Chyba , ze ja juz nic nie wiem??? na ten przykład... https://zbr.info.pl/regulacja-dokladnosci-chodu.html
  5. To jest wklejka z wahadła na mój gust... "R" = retardé "A" Avanti Czyli zwalniać i przyspieszać
  6. Sprężyna to pikuś.. jeżeli reszta OK. To mozna łatwo zdjagnozować... Resztę również... Wiesz jestem druciarzem, a nie zegramistrzem Radzę sobie tyle ile mogę .. to ratuję takowe zegarki..
  7. Doxa to Doxa... szkiełko można kupić bez większych problemów, tylko musisz dobrze pomierzyć średnicę ( wartość 3 cyfrowa) Co mu jest? , że nie chodzi?
  8. Olej do pił jest zbyt gęsty i jego lepkośc jest też spora... Zobacz sobie w necie lepkości olejów zegarmistrzowskich... Lecz nie przejmuj się tym co piszę... ja tylko jestem "druciarzem" nie zegarmistrzem
  9. Ten "nowy " mechanizm jest przynamniej czysty= umyty i nasmarowany?
  10. To może jest przyczyna... nie tylko dłuższa, ale o innej grubosci na ten przykład...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.