Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pkoc2

ORGINAł CZY REPLIKA?????

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM. JESTEM LAIKIEM W SPRAWACH ZEGARKóW ALE PROSZę O POMOC W USTALENIU ORGINALNOśCI TEGO ZEGARKA: PODOBNO łATWO JEST POZNAC CZY TO REPLIKA CZY ORGINAł ALE NIE MAM POJęCIA JAK? PORóWNYWAłEM FOTKI Z REPLIKAMI I RóżNI SIę PRZEDE WSZYSTKIM NAPISEM NA TARCZY ,WSKAZóWKAMI I śRóBKAMI NA DEKLU.

BARDZO PROSZę O POMOC!!!!! NIE BARDZO WIEM JAK WSTAI TU FOTKI TEGO ZEGARKA MOżE KTOś MI POMOżE ALBO WYśLE NA EMAILA.

JEST TO "BREGUET 2003"[/img]

post-17025-0-86617900-1330708611.jpg

post-17025-0-41865900-1330708613.jpg

post-17025-0-79700600-1330708614.jpg

post-17025-0-10307600-1330708616.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W ciemno powiem - na pewno nie ORGINAŁ - być może po okazaniu zdjęć okaże się, że ORYGINAŁ!

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zegarek dostałem w prezencie z Kanady, ale już był używany.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możesz się pogniewać na obdarowującego. To bardzo nieładnie dawac komuś podróby.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

po czym można poznac że to jest podruba?

bo ma dużo elementów różniących się od replik sprzedawanych w sieci.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość pcstud

a fuj... to nawet nie lezalo obok repliki (nie wspominajac juz naturalnie oryginalu) :x wywal to cos do kosza

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale prosiłem o konkrety po czym można rozpoznac?! może jakieś fotki do porównania? Jakieś szczegóły.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość pcstud
Ale prosiłem o konkrety po czym można rozpoznac?! może jakieś fotki do porównania? Jakieś szczegóły.