Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
TomekTomasz

Roamer czy warto kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich? Na wstępie zaznaczę , że jestem laikiem i będzie to mój pierwszy zegarek. Spodobał mi się ten Roamer https://www.swiss.com.pl/pl/zegarek-meski/508821-47-43-50

Tylko to jest kwarcowy i czy nie lepiej kupić już automata z odkrytą tarczą? Tylko mój budżet to jest Max 2000 zł . Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jakiego stylu zegarka szukasz i do czego zamierzasz go nosić? Od tego bym zaczął...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem - nie warto.

Lubię markę Roamer i szanuję ich kwarcowe garniturowce w cenach około 1.000 PLN. Tutaj natomiast nie bardzo wiem, za co trzeba zapłacić prawie 1800 PLN. Są fazy księżyca - ale to jednak nadal kwarc.

O gustach trudniej dyskutować niż o technicznej specyfikacji, ale tutaj zbyt wiele się dzieje i w zbyt wielu kolorach. Jest po prostu pstrokato.

Taki automatyczny Orient już wydaje się być dużo fajniejszą propozycją. Za granicą do kupienia jeszcze sporo taniej.

obraz.png.decd4f2503f6f3493fd402e15c7dae05.png

jak musi być na złoto:

obraz.png.ce87f8be5ff1a0c9bbf4df1528fe5597.png

Duże i złote - Vostok Europe Gaz-14 Limousine. Trzy przykłady poniżej, ale jest mnóstwo wzorów i modeli. Te dwa droższe mają pałeczki z trytem na wskazówkach i na tarczy. Przez dobre 10-15 lat będzie w ciemności doskonale widać godzinę.

obraz.png.aef922119fe824452acf028874312d73.png

obraz.png.b68343b60a6fb93cfcd2ead2d62b2e2b.png

obraz.thumb.png.5e4754156a10dc78f55e4f585eb2b5f2.png

A najlepiej napisz, jakiego zegarka szukasz, na jakie okazje i do jakiego stroju, jaki masz obwód nadgarstka. Łatwiej będzie podrzucić jakieś propozycje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi