Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

basil

Użytkownik
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Bywa pomocny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gratulacje ! Widać jaka radość sprawił Ci ten zegarek. Równa radość sprawiłeś nam doskonałymi zdjęciami ! To juz drugi Unitas , sam nie wiem który ładniejszy ?
  2. Moim zdaniem , znalezienie zegarka w 100 procentach pasujacego do oczekiwań ( w założonym budżecie ) to tylko kwestia czasu i oczywiście zbierania wiedzy z wielu źródeł - opinie na Forum , porady gdzie kupic taniej, opinie zegarmistrzów, lektura testów zegarków w necie itp itd. Mnie znalezienie idealnego zegarka dla mnie zajęło prawie rok ! Ale rzecz najwazniejsza : nie znajdziesz idealnego zegarka gdy nie wiesz czego tak naprawdę chcesz !
  3. Zerknij na zegarki tej marki, najlepsze włoskie wzornictwo , kolekcja Redentore albo na pasku albo bransoleta dobry mechanizm MV 145 ( kooperacja z Seiko ) Jedne z ładniejszych zegarków. Kolega z postu wyżej powie Ci więcej na ten temat https://zegarownia.pl/zegarki-meccaniche-veneziane
  4. a moze taka Doxa https://dolinski.pl/doxa-d-light-automatic-171.10.201la.03 Mechanizm Eta lub Sellita i sporo poniżej zakładanego budżetu o ile może byc granatowa tarcza
  5. Ja głosuje na Certine , jak juz ma byc data to niech bedzie czytelna ! Ten sam bym kupił - ale zbieram na coś innego .
  6. W tej cenie nie znajdziesz lepszego zegarka z rezerwa chodu, na bransolecie itd . Jezeli Ci sie podoba ten zielony model to - 2k PLN to super cena - kupuj i raczej zegarek nie zawiedzie Twoich oczekiwań
  7. Zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa jest szansa ze gdzieś taki zegarek istnieje Warto szukać
  8. Tego Beijing'a to nosiłbym deklem do góry ! całkiem fajny sikor
  9. https://dolinski.pl/atlantic-worldmaster-art-deco-51651.41.25g czarny 2100 zł ; złoty 2600
  10. https://www.czaszegarkow.pl/hamilton-khaki-field-czarny-tkanina-o38-mm-p-332391.html Hamilton ma kilka modeli z takim napędem, to modyfikowane mechanizmy ETA - dobra jakość inny np taki https://www.hamiltonwatch.com/en-us/h69529913-khaki-field-mechanical.html Zgarki z Unitasem to koperta od 42 mm w górę
  11. W pierwszej chwili pomyślałem , że to kadr z filmu z gatunku " płaszcza i szpady" w którym aktor na czas zdjęć zapomniał zdjąć zegarka Gratuluje !
  12. A pamietacie jak jeden minister w Pałacu Prezydenckim odbierał nominacje w swetrze ! To już naprawde koniec świata ? Eee NIe ! - ja sobie jeszcze popatrzę - tyle nowych zegarków pojawi sie na rynku
  13. Ładny ! Niech sie dobrze nosi . Widze u kolegi typowe objawy "zegarkozy" - z tym nie wygrasz Polecam kupno " manuala" - to inna inszość od automatów i inaczej " cykają" szczególnie z Unitasem
  14. To moim zdaniem wada powłoki antyrefleksyjnej . Jak zegarek nowy niech wymienia szkło na gwarancji.
  15. Jedyne co widac na zdjeciu to to , że Macron chętnie by sie zamienił z Biberem miejscami
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.