Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

basil

Użytkownik
  • Content Count

    379
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

97 Bywa pomocny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. poszukaj na zatoce albo chrono24 kup cały zegarek wymień szkło a reszta bedzie jako magazyn czećści ewentualnie moze prodecent pomoze ale mocno w to watpie
  2. Moim zdaniem tylko własna firma ! Sporo lat byłem na " służbie" u innych , ale teraz mam swoja firmę i nie żałuje Więcej robisz - więcej masz i nikt Ci sie nie wcina. Ryzyko może jest ale satysfakcja dużżżżo większa
  3. Chodziło mi o taka mikroregulacje : https://www.casio.com/jp/watches/oceanus/product.OCW-T150-1A/?intaid=recommend_top w modelu OCW-T150-1ajf czy w Waszych Oceanusach tez jest taka ?
  4. Witam wszystkich Oceanusów ! Chętnie bym się przyłączył do tego zacnego grona - ale nie mam ( na razie ! ) przedmiotowego zegarka. Żeby go kupić - to trzeba wiedzieć jaki i gdzie ? , Poluje raczej na 3-wskazówkowca ale rozważę inne propozycje i od razu pytam Was Jaki model : T200S ; T150 czy może S100 ? a może :cóś" innego - budżet ok 3-5 k max ,Łapa wielka ok 20 cm obwodu ( do 44mm koperta jest OK ) Który najlepszy waszym zdaniem ? Nowy albo w bardzo dobrym stanie - taki bym chciał Bransoleta z mikroregulacją ostatecznie na pasku, im cięńsza koperta tym lepiej Gdzie kupić ? na co w związku z tym zwrócić uwagę ? ( opłaty celne itd, bo najcześciej chyba z Japonii) Jak wygląda serwis w Polsce ? ( np wymiana akumulatorka - koszt ) A może ktoś z Szanownych Kolegów chce się pozbyć Oceanusa, kupie i będę miał prezent na imieniny Jeżeli to nie miejsce na tego posta, to przepraszam i przeniosę go do " Jaki zegarek - ale w końcu - jak pytać o Oceanusa to gdzie jak nie tutaj ?
  5. kolega @hil2 ma w swojej ofercie złote zegarki z tego okresu, zobacz na bazarku, ewen, pisz do niego
  6. ciekawe czy zegarek się tak pięknie zestarzeje jak lornetka z kompozycji ? Zdjecia super !
  7. W zakładce "Jaki zegarek" sa odpowiedzi na Twoje pytania - choć pewnie nie wszystkie. Przeczytaj temat jak wyżej,
  8. Podaj referencje Longinesa i Eposa , który Cię interesuje. Łatwiej bedzie doradzić gdy bedziemy wiedzieli co jest w środku Ten Longines ze zdjecia wyglada mi na kwarcowy
  9. Gdybym kierował się rozumem, to kupiłbym jeden zegarek i więcej nie zaglądał na Forum A tak ..... ech !
  10. To temat bliski mojemu sercu i rozumu Kazdy potencjalny zakup musi(!) spełniać następujące kryteria : średnica koperty min 38 max 44 materiał koperty stal , bez dodatkowych powłok , ewent twardy tytan WR min 50 m wysokość koperty max 11 mm im cieńsza tym lepiej szkło szafil z AR a powinien spełniać ale niekoniecznie ( jak mnie zegarek zachwyci moge wybaczyć brak ) luma na wskazówkach i indeksach bez dodatkowych komplikacji napęd automat manual kwarc - w tej kolejności nowy albo w uzywka dosk. stanie z papierami cena - 4-10k a jak zapadnie głeboko w serce to i 25k ( Zenith Elite Captain ) szklany dekiel ( no, często werk lepiej wygląda od tarczy ) kolor ? kazdy stonowany - odpadaja jaskrawe chronometr werk: in hause albo o klase lepszy do nieśmiertelnej ETY 2824 raczej paskolubny i to tyle i az tyle
  11. Oba zegarki inspirowane są motywem sieci i wizerunkiem pajaka , oba są zbudowane na mechanizmie Unitasa 6497 , w Aerowatchu w miejscu sekundnika jest obracający się pajączek. Jak jest z pajączkiem w Schauburgu ? - nie wiem. Dla mnie lepiej wygląda Aero.
  12. Nie jestem fanem Visa, ale jedno co mogę powiedzieć to, że to jedyny zegarek który wygląda dobrze z otarciami powłoki wygląda genialnie i nawiązuje do wglądu broni strzeleckiej po kilku latach użytkowania. To prawdziwy "strzał w 10 " i jeżeli było to działanie zamierzone, to sie powiodło .
  13. Kup akcje firm wydobywających lit łącznie z akcjami producentów akumulatorów . Po aferze Nowaka w Australian Open, Serbia zerwała kontrakt na wydobycie litu . Lit bedzie drożał szybciej niż złoto i złote zegarki
  14. W temacie zegarków ale odniesienie do innych zakupów rzeczy użytkowych ( dla mnie zegarek to rzecz użytkowa, niezależnie czy za 3k czay 20k zł ) gdzie moze sie pojawić taki dylemat : po taniości ale kiepsko , czy drogo ale za to solidnie i na długo - moje doswiadczenie wędkarza , wybór kołowrotka - mozesz kupic za ok 200 zł i bedzie słuzył ale po kilku sezonach nad wodą nie bedzie juz taki ładny ( tam coś pekło, tu zeszła powłoka, a pod szpula rdza jak sie patrzy ) ale jak wydasz 6 stówek albo i lepiej, np. marki na Shi.... nic mu nie da rady, masz spokojna głowę nad wodą - bedzie działał nawet na silnym mrozie . Sumując - jezeli to ma byc pasja to nie ma co oszczedać I w ostatnim zdaniu : widziałem jak mój kolega , wściekły ze wiertarka za 90 zł spaliła sie w czasie prac koło domu, pieprznął nia o beton wsiadł w samochód i kupił niebieskiego Bos...... Nic mu nie powiedziałem choć wczesniej ostrzegałem ze tak moze byc
  15. Ja tez na Omege ! Moze w uzywanych ( pełny set oczywiście) znajdziesz coś ciekawego i w budżecie .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.