Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Przemo990

Smartwatch z sim, głośnikiem i mikrofonem

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, poszukuje smartwatch dla żony na prezent. Jestem zielony w temacie a może okaże się, że wybór nie jest taki trudny, dlatego proszę Was o pomoc ;) zależy mi aby zegarek miał slot na SIM aby można było z niego korzystać np. podczas biegania zostawiając telefon w domu. Ponadto fajnie by było żeby można było też prowadzić za jego pośrednictwem rozmowę telefoniczną. Powiedzmy, że to jest wymóg a reszta łącznie z ceną to 2 planowy temat. Z góry dzięki za sugestie i podpowiedź, pozdrawiam Przemek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Slot na sim? To chyba w budziku na szyję. Od kilku lat rozwiązuje się to e-simem.

Pozdrawiam

Piotr

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dużo zależy od tego w jakiej sieci. Jeżeli T-Mobile i jeżeli telefon prywatny (nie na firmę), to na razie tylko Samsung Galaxy Watch 3. Właśnie przerabiam ten temat. Zegarek oczywiście nie ma slotu, tylko e-SIM.

Dla żony będzie dobry, bo jak na smartwatch jest stosunkowo niewielki - to tylko 41mm.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
7 minut temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

Dużo zależy od tego w jakiej sieci. Jeżeli T-Mobile i jeżeli telefon prywatny (nie na firmę), to na razie tylko Samsung Galaxy Watch 3. Właśnie przerabiam ten temat. Zegarek oczywiście nie ma slotu, tylko e-SIM.

Dla żony będzie dobry, bo jak na smartwatch jest stosunkowo niewielki - to tylko 41mm.

Tylko wkrótce (+/-) straci wsparcie dla Tizena. :(

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
49 minut temu, tarant napisał(-a):

Tylko wkrótce (+/-) straci wsparcie dla Tizena. :(

?