Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
moijzesz

Zegar identyfikacja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam zegara ściennego dla mojej mamy na urodziny i ten przykuł moją uwage. Jestem totalnie zielony w tym temacie w ogłoszeniu nie ma podanej marki tylko tyle że chodzi, stąd moje pytanie czy jest to może Gustav becker ? i ile mniej więcej powinien kosztować taki zegar. Z góry dziękuje za pomoc i poświęcony czas.

5.png

4.png

3.png

2.png

1.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To nie jest Gustav Becker. Najprawdopodobniej HAU.

Kosztować powinien jak najmniej. :)

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nooo , może nie ,, jak najmniej " , ale uczciwie , bo to jednak ładny i stary zegar .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez Durek94
      Witam jak w temacie nabyłem zegar gustaw becker i szukam tutaj na forum i nie uzyskałem żadnej sensownej odpowiedzi chciałbym dowiedzieć się czy jest to oryginalny 

• Przez virchoff
      Witam Wszystkich,
      Chociaż rzadko zaglądam na forum, przynajmniej nie przez moją ignorancję.