Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
macmad75

Czy automat poprawnie się nakręca?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o pomoc w poniższym temacie. 

Wiem, że poniższy opis odstaje od przyjętego standardu na forum, jestem początkującym w świecie automatów, zatem proszę o wyrozumiałość. 

Nowy Breitling Avanger 43. Po zakupie zwrócony do regulacji ponieważ opóźniał o 7 sekund i z każdym dniem było gorzej. 

Po regulacji w serwisie i nakręceniu było ok. +/- 1 sekund na dobę, czyli super. Ale tak jest w czasie dnia, jak go noszę. Po 5-6 godzinach w szufladzie w nocy opóźnia o 3 sekundy. Rano wibrograf w telefonie pokazywał: - 24s. Po ręcznym nakręceniu poprawił się do: - 1s. 

Wczoraj zegarek miałem cały dzień na ręku. Byłem na spacerze przez ponad godzinę. 

Czy w oparciu o powyższe można przyjąć się jest jakiś problem z nakręcaniem się sprężyny? Jeżeli jest to wada, jak powinien to udokumentować sprzedawcy. Po ręcznym nakręceniu sprzedawca zawsze wykaże, że uchyb mieści się w normie. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

rotomat trzeba nabyć...

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
3 godziny temu, macmad75 napisał(-a):

problem z nakręcaniem się sprężyny

Ja myślę, że trochę ponoś swój nowy nabytek i daj mu się ułożyć

Dysponujesz może wiedzą, ile czasu zegarek przeleżał w magazynie od wyprodukowania do chwili sprzedaży

36 minut temu, kiniol napisał(-a):

rotomat trzeba nabyć..

Wiem że kolega @kiniol sobie żartuje :)

Ale rotomat kup jak już będziesz miał parę „automatów” :wub:

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale dlaczego nie? To drogi zegarek i może warto tylko dla niego kupić pojedynczy rotomat...