Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
hofaniaaa

Zegarek do garnituru - zaręczynowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Szukam zegarka "zaręczynowego" do garnituru. Chciałabym, żeby miał brązowy skórzany pasek, dość dużą kopertę 40-43 mm, białą tarczę i był elegancki. Zupełnie poza tym nie znam się na zegarkach. Myślałam o budżecie do 2-2,5k zł. Dacie radę coś podpowiedzieć?

Na razie znalazłam dwa, które myślę, że mogą spodobać się narzeczonemu:
Gerlach Dywizjon 303
Zeppelin LZ120 Rome

Edytowane przez hofaniaaa

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zerknij też na ofertę Orient'a serii Bambino..

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Właśnie Orient Bambino mnie nie przekonuje. A tego Junghansa już kilkakrotnie oglądałam, tylko zupełnie nie wiedziałam, czy to ma sens. Chyba się skuszę. 

Dziękuję za pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

A moze biały Formmeister? Ma "tylko" 39mm, ale do garniaka będzie ok. 

Nie wiem, czy wolno podawać linki, ale zaryzykuję: 

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-vratislavia-conceptum-formmeister-39-automatic-limited-edition-f39-1?gclid=Cj0KCQjwzqSWBhDPARIsAK38LY-9ZrH0MhO19kqE_Vi0TyemcCGZRf_vmpKTs6bzD6ngUSWnIwD1oWcaArwnEALw_wcB

Edytowane przez szuwi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 9.07.2022 o 15:47, szuwi napisał(-a):

Ma 39mm, ale koperta tego zegarka jest niespotykanie duża jak na zegarki tej szerokości. Pisząc "duża" - mam na myśli, niespotykanie długie i grube uszy. Ktoś z niewielkim nadgarstkiem może mieć spory dyskomfort z takim zegarkiem.

Nie pamiętam, nie chcę nikogo wprowadzać wbłąd, ale ten rodzaj kopert miał L2L chyba 49 albo 51, to zdecydowanie za dużo jak na garniturowca przy średnim nadgarstku (17-17,5cm)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
7 minut temu, CreditFreeze napisał(-a):