Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
bajmar

Pytanie techniczne Citizen

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

chciałbym zapytać czy indeksy w zegarku, który pokazuje na poniższych zdjęciach są nadrukowane/przyklejone do szkiełka?

Pytam ponieważ chciałem wymienić szkiełko i zegarmistrz stwierdził, że tak może być i zasugerował, że wymiana szkiełka może wiązać się z utratą indeksów. 

Przepraszam za laickie pytanie, ale w temacie zegarków naręcznych jestem zielony. 

Z góry dziękuję za odpowiedzi, ewentualnie sugestie co z tym fantem zrobić 😀 

Pozdrawiam Paweł 

 

20230127_102752.jpg

20230127_102801.jpg

20230127_102830.jpg

20230127_102915.jpg


Pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakby byłyby przyklejone do szkiełka to dwie wskazówki końcówkami by były pod nimi a jak są nad nimi znaczy są przyklejone niżej ... sugestia: zmienić  zegarmistrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Nie wiem czy się dobrze wyraziłem chodziło mi o cyfry od 1 do 31 (dni miesiąca). Pod koniec tygodnia będę z nim rozmawiał to zasugeruje żeby się nie obawiał i brał do roboty 😀 W razie czego mam już plan awaryjny. Chociaż też szczerze wątpię, że jest to w jakiś sposób przymocowane do szkła, choć mogę się mylić. 


Pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, bajmar napisał(-a):

Dziękuję za odpowiedź. Nie wiem czy się dobrze wyraziłem chodziło mi o cyfry od 1 do 31 (dni miesiąca). Pod koniec tygodnia będę z nim rozmawiał to zasugeruje żeby się nie obawiał i brał do roboty 😀 W razie czego mam już plan awaryjny. Chociaż też szczerze wątpię, że jest to w jakiś sposób przymocowane do szkła, choć mogę się mylić. 

weź lupę i przyjrzyj się gdzie to jest nadrukowane -  to da się wypatrzeć :)

Udostępnij tę odpowiedź