Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Bartek Gorecki

oryginał?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bartek Gorecki

Witam klubowiczów,

w końcu uzbierałem parę złotych i mam możliwość zakupu starego GP. Czy na podstawie zdjęć można stwierdzić autentyczność zegarka? Jestem laikiem a zegarek znalazłem w sklepie z antykami, zegarek jest ponoć wiekowy stąd dopuszczam możliwość że tarcza była restaurowana...

post-0-0-06443000-1330863921.jpg

post-0-0-56302900-1330863922.jpg

post-0-0-85202700-1330863923.jpg

Dzięki za pomoc w rozwiązaniu zagadki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Czy na podstawie zdjęć można stwierdzić autentyczność zegarka?

Na 100% nigdy. ;-)

A tutaj mamy tak, werk AS 1130, który był kalibrem bazowym dla kalibru Girard-Perregaux 27, sygnatura na deklu wygląda na oryginalną, tarcza (oprócz kiepskiego odmalowania) tak samo, czyli moim zdaniem zegarek oryginalny, datowany na lata 40.

Piotr Ratyński

Adhibe rationem difficultatibus. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość McIntosh
Czy na podstawie zdjęć można stwierdzić autentyczność zegarka?