Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Jacek GD

Vacheron Constantin Overseas 47040.B01A.9093

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem nowym i zielonym forumowiczem.

Mam na imę Jacek i mieszkam w Gdańsku.

Jestem przed zakupem zegarka Vacheron Constantin Overseas 47040.B01A.9093.

Cenę już wynegocjowałem z Apartem. Oczekuję na przesłkę z Warszawy do Gdańska.

U nas niestety ta marka nie jest dostępna.

Mam prośbę do znawców marki czy warto. Nie chcę dyskutować o wyglądzie i stopniu skomplikowania mechanizmu. Wiem że kupuję zegarek z dolnej półki tej firmy.

Jestem zdecydowany i oczekuję argumentów przeciw zakupowi, jeżeli takie macie, albo za.

Po prostu po pół roku finiszuję bo w końcu Apart podszedł rozsądnie do ceny ( dla mnie do zaakceptowania po porównaniu cen w innych krajach) .

Oczekuję rzeczowych uwag. Zrewanżuję się oczywiscie po zakupe zdjęciem zegarka- lepszym na pewno niz w ostatnim pojedynku.

Pozdrowienia z nad morza dla wszystkich klubowiczów.

Jacek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jacku,

skoro go kupujesz to warto:)

a poważnie, to nie jestem znawcą ale kupujez zegarek jednej z najbardziej prestiżowych firm na świecie - to że to model z nizszej półki nie ma znaczenia, bowiem dając przyklad z rynku samochodowego to Aston Martin db7 to nadal aston martin - fakt ze jest model DB9, jest nieistotny. Masz po prostu zegarek z najwyzszej półki.

Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz, bo zegarek jest jak najbardziej zacny - kwestia czy sie podoba czy nie nie ma znaczenia - ma sie podobać Tobie i tyle.

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi