Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

StaryWilk

Użytkownik
  • Content Count

    2,874
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

StaryWilk last won the day on November 3 2013

StaryWilk had the most liked content!

Community Reputation

456 Entuzjasta zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Hobby
    motoryzacja, zegarki naręczne, rowery, sport, muzyka

Recent Profile Visitors

1,462 profile views
  1. Dlatego wg mnie oba są oryginalne. Myślałem, że @Kacperek_77u pisze o sytuacji, w której Chińczyk produkuje coś u siebie w garażu i oznacza, że to produkt Seiko - taki klon / podróbka. Wg jednego z artykułów można wyczytać: https://diywatch.club/en/blog/whats-the-difference-between-sii-or-tmi-movement "They are the same thing That means SII and TMI are both trademarks owned by the Seiko Group. That’s why you’ll see their name as equivalent to the Seiko name on many movements. Because they really are. The name difference shows simply how their business is structured. Distribution, reseller, marketing, etc. The underlying movement that you get is still the same Seiko movement. So in short, SII = TMI = Seiko. That’s it. They are just different names for the same thing." Wg innego: https://calibercorner.com/seiko-caliber-nh34/ "NH34A11J – Made in Japan, signed JAPAN on the rotor NH34A11MN – Made in Malaysia*, signed MALAYSIA or no country of origin on the rotor *It is widely assumed that modern NH movements without a country of origin are by default made in Malaysia, however, this is unconfirmed. We have contacted SII for more information about this, but they have not replied. The problem with assuming a non-Japan movement is made in Malaysia is that a movement without a country of origin can be made anywhere. With the vast number of NH movements being sold by China based trading companies (some even claiming the movements they sell are “genuine” and “made in China” within the same sentence), it is important for Seiko to address this so that the watch community can be certain where their movements are coming from. In fact, even in the official TMI tech documentation, they list two versions of the oscillating weight: Japan or Malaysia, with respective country of origin, but not mention of rotors with no country of origin. What’s going on, Seiko?? This clarification is also needed by microbrands and other non-Seiko brands using NH movements so that they are able to give accurate information to their customers about the origins of the components in the watches they produce. Sadly, some microbrand watch companies are nothing more than marketing companies that have watches designed and assembled by factories in China without actually knowing detailed technical information about the watches they advertise and sell. This is why you may come across brands that list their movements as being “made in Japan” with no country of origin on the rotor."
  2. Mógłbyś rozwinąć? Wstawić jakieś fotki, coś z neta gdzie jest porównanie oryginalnego nh35 vs podróbki nh35?
  3. Co masz na myśli chiński nh35? Podróbka nh35, nie produkowana przez seiko? Jaki mechanizm w opisywanym San Martin?
  4. Z tego co czytałem to rockridery XC 120 mają geometrie typowo XC. Ten rower za 5200 chyba nie ma za bardzo konkurencji wśród nowych w kategorii cena/ osprzęt, m.in. dlatego można przeczytać, że XC 100 , czy 120 są mega popularne wśród amatorów zawodów XC. Z podobnie "prestiżowych" marek, ale o bardziej rekreacyjnej geometrii czytałem o rowerach marki indiana, ew. Zobacz tego "turystyka": https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-turystyczny-rockrider-expl-700-27-5/_/R-p-332129
  5. A w polifcie nie ma już animacji... Kiedy była zmiana silników w tym modelu, czy od początku nie szły pure tech?
  6. No właśnie w nowym Grandeur 2023/4, bo Koreańce się lubią z LPG , na swoim rynku.
  7. Mi by pasował nowy samochód z niewysilonym mpi 3.5 V6 240 km i fabrycznym LPG...
  8. Grandeur nie zmierza w kierunku Genesisa. Do konkurencji z markami premium Hyundai stworzył właśnie nową markę Genesis i tam jest podobny gabarytowo G80, na tylnonapędowej platformie, z innymi silnikami. Grandeur trafia pod strzechy -przednionapędowe auto segmentu E, plebejskiej marki, jak nasze niegdysiejsze np. Reno safrane/vel satis, czy citroen C6, pezo 605/607, Lancia Thema/ thesis nie piszę np. opel omega bo tam marka plebejska ale tylny napęd U nas ten segment wymarł praktycznie.
  9. Odnośnie koreancow to wrażenie na mnie zrobił (na zdjęciach oczywiście) najnowszy Hyundai Grandeur - ciekawy design, zapewne stosunkowo niska cena, fabryczne LPG, gdyby jeszcze tyl napęd, to byłby miód...ale u nas go nie będzie, ani w Szwajcarii też https://autogaleria.pl/hyundai-grandeur-2024-zdjecia-premiera I drugi temat - czy ktoś zainwestował w brz? https://autogaleria.pl/subaru-brz-cena-polska-2023
  10. Jak wrażenia po czasie, jak oceniasz jakość wykonania, jakieś niedoróbki są? Jak dokładność chodu?
  11. Ta sama fotka, jak mniemam poglądowa jest przy innych zegarkach. Ten Merkur wygląda mi na mechanizm 24h (jeden obrót godzinowej na dobę), czy to tylko skala do zewnętrznego bezela z nazwami miast?
  12. Jaki to może mieć mechanizm? Manual, 24 kamienie, chińczyk, rusek?
  13. A co powiecie na taką nowość? Cena lekko już premium- 1600 euro, ale mechanizm mniej pospolity niż ETA/ sellita, z 70h rezerwą - calibre G101 by La Joux-Perret, piękna tarcza i fajne wymiary oraz wodoszczelność: 39mm diameter x 11.3mm height - 45.82mm lug-to-lug - 100m water-resistant. https://monochrome-watches.com/introducing-fratello-straum-jan-mayen-limited-edition-lava-red-volcano-microbrand-norwegian-stainless-steel-la-joux-perret-g101-automatic-specs-price/ https://www.thenakedwatchmaker.com/la-joux-perret-g100
  14. No dlatego tak się zastanawiam, czy inni producenci lepiej sobie poradzili z problemem chłodzenia. Bo o silnikach BMW V8 (w kontekście awaryjności) jest najgłośniej. Jakiś czas temu prowadzący z "povagowani" wrzucił ten silnik do rankingu najgorszych konstrukcji ostatnich lat, a wiemy, że podobny układ turbo jest pospolity w nowszych V6 czy V8.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.