Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

StaryWilk

Użytkownik
  • Content Count

    3013
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

StaryWilk last won the day on November 3 2013

StaryWilk had the most liked content!

Community Reputation

622 Mistrz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Hobby
    motoryzacja, zegarki naręczne, rowery, sport, muzyka

Recent Profile Visitors

5624 profile views
  1. W nie-prototypach pewnie będzie lepiej 🙂
  2. Ja też nie lubię, ale top niewątpliwie na tle ataku chińskich klonów
  3. Portrait: The Intricate Work of Chinese Indie Watchmaker Qian GuoBiao
  4. Zegarki Armani, czy inne modowe, w sensie "majtkowce" (a nie np. dzieła sztuki od LV) mocno polaryzują... Tutaj pouczający wątek o armanim akurat:
  5. Ciągnąc wątek - kolejny chinski top zaprezentowany - prototypowy zegarek z "wychwytem zatrzaskowym" (detent escapement): Just Because: Logan Kuan Rao Doubles Down On The Detent Escapement
  6. Piękna petarda, pamiętam jak zakładałeś pytanie o daily jakiś czas temu, czy właśnie na takim nieoczywistym wyborze stanęło?
  7. 2.0 TDI wg mechaniora jest stworzone do brania oleju - wyjaśnione dlaczemu...
  8. Wg mnie wygląda na oryginał eta
  9. Może być na zdjęciach ori, ale trza i tak uważać przy transakcji, żeby w jakąś "akcję" się nie wypakować.
  10. Rozumiem co piszesz, jako fan motoryzacji, klasycznych sedanów, kombi i coupe oraz anytyfan suvów i crossoverów - trudno mi wskazać atrakcyjne auto dla rodzin 2+4 / 2+5 (może abstrakcyjny Defender 130 z 5.0 V8 kompresor żeby turlać się od serwisu do serwisu :D). Dlatego trudno mi sie na coś zdecydować, bo takie +/- 100-150 000 muszę wydać na auto, które mi się nie podoba i wszystkie znane mi opcje na stole mają "coś nie do końca tak jak bym chciał", ale to ma służyć rodzinie
  11. ja podziwiam (i trochę klnę pod nosem jak mnie zblokują na chwilę, przy odwożeniu dzieci do szkoły) kierowców wielkich śmieciarek, którzy często manewrują w wąskich, ciasno uparkowanych miejskich uliczkach, najlepiej jak wjeżdżają w wąski tunel, z pozostałym miejscem na żyletki na wysokość i szerokość podsumowując napęd 3,6 pentastar to jedna z mocniejeszych stron pacyfiki - trza wziąc odpowiedni rocznik i dbać. Toleruje dobrze lpg i ma moc. Razem ze sienną to po prostu tapczany, które nie lubią "ostrej jazdy" ale wątpie, ze w siennie 3.5 V6, prawie 300 konne, z 6 lub 8 (polift) biegowym automatem - napęd jak w lexusach XX 350 by zamulał.
  12. Pacifica jest na tapecie - gabaryty ma nawet ciut ponad stan - ale to bym jakoś przeżył, choć koniecznie musiałbym dokupić drugie auto w koło komina, mimo dość dobrej komunikacji miejskiej - a to dotkowe koszty i "zachód" . Wiekszość zlustrowanych egzemplarzy w lepszych pieniądzach, zdrowo trzepnięta była przed importem. Te silniki pentastar też mają swoje bolączki jak sie wgłębić w temat, po 2014 sie poprawiły, ale ponoć po 2020 pogorszyły - nie brakuje aut z uszkodzonymi silnikiami w ofertach. Ogólna jakość tego hamerykańca po wiekszym przebiegu przypomina trochę francuza Dlatego na tapecie jest też sienna i odyssey. Mam właśnie dylemat, czy lepiej pojść w wystarczającego gabarytowo europejczyka / azjatę z rynku UE, czy wielkiego amerykańca, z silnikiem 3,5 + drugie auto. Rynek import USA / Kanada rośnie mocno na popularności od dłuższego czasu, USA w TOP3 to historycznie najlepszy wynik - coś w tym jest - może podepnę się pod ten pociąg...
  13. w chińskich autach bardziej przerażają mnie takie akcje - omoda 5 - odpadlo kolo na prostej drodze, widać czemu...: Chery Scrambles To Fix Omoda 5 After Rear Axle Snaps Off In Malaysia | Carscoops zachodnia propaganda?
  14. najkrócej jak sie da - popieram
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.