Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość archibaldi7

Tommy Hilfiger Automatic Watch #1710137

Rekomendowane odpowiedzi

Gość archibaldi7

Dostalem w prezencie taki model : Tommy Hilfiger Men's Automatic Leather Watch #1710137 owszem ciekawy, sportowy.. moze wolalbym cos bardziej do eleganckich ubran ale to marudzenie;)

Wiem ze marka TH to marka swiata mody a nie zegarkow i nasuwaja mi sie pytania. Nie wiem czy to jest pelen automat, nie znalazlem nigdzie informacji o kamieniach.. Najbardziej niepokoi mnie jego niedokladnosc - mianowicie dochodzi do 45 sek an dobe na plus. Czy mozna to wyregulowac, czy to kosztowne? Czy moze to wada jesdnak?

Bylbym wdzieczny za jakies odpowiedzi bo jestem laikiem w temacie automatow (mimo ze jestem nimi zafascynowany od niedawna) :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W Tomim są montowane różne mechanizmy. Ronda, Miyota, seagull. Co jest w tym konkretnie mogę Ci dać znać popołudniu. Ale w przypadku TH taka odchyłka dobowa nie dziwi :D Wszak feszyn kupuje się z innych powodów niż mechanizm :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość archibaldi7

no nie jest brzydki

post-0-0-55502000-1331119774.jpg

ale sęk w tym że są problemy