Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość dejulka

czy da się odnowić pozłacany zegarek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dejulka

Witam

 

Jestem całkowitym laikiem i mam takie pytanie, mam zegarek Pierre Ricaud, z bransoletą pozłacaną, jak go kupowałam to mi powiedziano że jest pozłacany 3 mikrony a to oznacza że przez ok. 3 lat będzie on złoty a później zacznie się robić srebrny i tak rzeczywiście się stało. Teraz wygląda on okropnie, czy jest jakaś szansa żeby przywrócić z powrotem jego pozłacany kolor? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Jestem całkowitym laikiem i mam takie pytanie, mam zegarek Pierre Ricaud, z bransoletą pozłacaną, jak go kupowałam to mi powiedziano że jest pozłacany 3 mikrony a to oznacza że przez ok. 3 lat będzie on złoty a później zacznie się robić srebrny i tak rzeczywiście się stało. Teraz wygląda on okropnie, czy jest jakaś szansa żeby przywrócić z powrotem jego pozłacany kolor? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam

 

Chyba najtaniej będzie kupić nowy...


Seiko Aviator SNK809K2 modified ;p ;Sturmanskie Arctic 2623/0241181 ;Vodolaz; Seiko SKX007; Poljot Aviator Automatic; Simths PRS-27; Poljot De Luxe; Citizen VO10-6612H; Stowa Marine Automatic; Klubowy Zeno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zimny-wiatr

Ale że jak to?? Złoto zamieni się w srebro?? :)

Już chyba kiedyś taka sytuacja miała miejsce, ale tam chodziło o wodę i wino :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam