Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pinokio3

Opinie o Swiss Eagle

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem ostatnio taki zegarek za kwotę 449 złotych. Nie znam się na zegarkach a chciałbym wiedzieć jakie są opinie na temat tej firmy. Nie stać mnie w każdym razie na zegarek powyżej 1000 złotych (wydaje mi się że 449 to jest dużo).

ZEGAREK MĘSKI firmy SWISS EAGLE

model: CHRONOGRAPH 64112 BLACK

? Kwarcowy Mechanizm RONDA startech Cal. 50.30 D, "SWISS-MADE"

? Obudowa ze stali szlachetnej szczotkowana/polerowana

? Płyta ze stali szlachetnej przykręcana i grawerowana

? Tarcza w kolorze Czarnym z fluorescencyjnymi oznaczeniami

? Wskazówki godzin i minut są białe z fluorescencyjnym wkładem

? Biała Stop-Wskazówka

? Wytrzymała bransoleta ze stali szlachetnej, bezpieczne zapięcie, grawerowane z dwoma przyciskami

? Szkło szafirowe

? Funkcji wskazywania godzin, minut, sekund, czasu i daty

? Średnica ok. 40 mm (bez główki naciągowej)

? Wysokość ok. 11 mm

? 10 ATM wodoszczelny

Tak wygląda opis tego zegarka, i pytanie czy będę z niego zadowolony?

Pozdrawiam

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wrzuć zdjecia.

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bardzo by mi zależało na opiniach na temat tej firmy i tego zegarka, czy jest wart tych pieniędzy?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Prosiłbym jednak o jakąś szerszą wypowiedź na temat tego zegarka i bardziej konstruktywną.