Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Kirova

Festina, Lotus czy Timex

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kirova

Witam, obecnie mam jeszcze Timexa Expedition który po zmianie baterii zaczyna siadać (wytrzymała 2 m-ce, a wymiana jest bardzo trudna bo wciskanie dekielka zajęło mi 30minut i boję się że 2 wymiany nie wytrzyma)

Chciałbym kupić nie gorszy zegarek i celowałem w

http://www.e-zegarek.pl/PK4qrX2nAdEgQU3oEaxdt5EgQU3oEqRdtXcbGKZqEUZ

lub

http://www.e-zegarek.pl/PK4qrX2nAdEgQU3oDqVdt5EgQU3oDqZdtXcbGKH5DaL

Czy to według Was dobty wybór?

Nie znam się na zegarkach i nie wiem czy te Szwajcarskie Festiny sa tanie bo z b. słabych materiałów- taka seria dla mas

czy są równie dobre jak mój Expedition za 450zł?

Może macie inne propozycje w tej cenie ? Chętnie poczytam przed zakupem.

Wiem że temat zakupu jest w innym miejscu jednak tutaj konkretnie chcę się dowiedzieć czegoś na temat tych marek i modeli które sa wyżej tj>

Festina, Lotus i jeszcze znalazłęm Candino w cenie do 500-600zł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj.

Festina nie jest marką szwajcarską. Owszem została tam założona, ale teraz produkcja jest w Hiszpanii na japońskich mechanizmach.

Zegarki nie są złe, ale ja jakoś nie przepadam za tą marką i jej przedstawicielem w PL.

Jeśli szukasz czegoś sportowego, kwarcowego w tej cenie, to sprawdź ofertę Casio (seria Edifice), Seiko.

Lotus, to chyba coś podobnego do Festiny (ale mogę się mylić).

Totalny laik :/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kirova

Witaj.

Festina nie jest marką szwajcarską. Owszem została tam założona, ale teraz produkcja jest w Hiszpanii na japońskich mechanizmach.

Zegarki nie są złe, ale ja jakoś nie przepadam za tą marką i jej przedstawicielem w PL.