Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Breslauer1975

Kienzle z werkiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Kolegów i od razu chylę czoła dla wiedzy którą posiadacie. Jestem zupełnym laikiem i parweniuszem jeśli chodzi o zegarki, chodz troszeczkę przez internet się otarłem i cosik tam błysnęło. Muszę jednak przyznać że zegarki nigdy nie były mi obce lub obojętne. Zostałem przez przypadek posiadaczem zegarka marki Kinzle z werkiem typu 51/b0 oraz z na werku osobno sygnaturą xp (jak windows:). Proszę Was o wszystkie dane, informacje , wiedzę na temat tego zegarka. Z góry dziękuję. Był bym również wdzięczny za adresy zegarmistrza , firmy które przywrócą dawną świetność zegarkowi(rozsądna kwota), ma nieoryginalną koronkę oraz szkiełko (fe i fuj plastykowe)jak również wyregulują mechanizm tzn. oczyszczą, zakonserwują itp. Pozdrawiam fanów starych zegarków.

post-36460-0-19693400-1300131150_thumb.jpg

post-36460-0-96875300-1300131160_thumb.jpg

post-36460-0-73270500-1300131171_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co do przywracania do świetności liczyłbym tylko na znajomych.... Zegarek, aczkolwiek bardzo ładny stylistycznie, jest mizernej klasy i efekty remontu (a koszt nie będzie niski) mogą nie być zbyt długotrwałe.

Pozdrawiam

Piotr

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuje! Tą stronkę już przeglądałem wcześniej. Szukam troszeczkę więcej. Pozdrawiam.

Prosiłbym o przybliżone koszty remontu. Jestem zauroczony zegarkiem i prosiłbym wszystkie info na jego temat. Pozdrawiam.