Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

nowakowski

Szukam zegarka w przedziale cenowym 5000 - 7500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Jestem nowy i dopiero zaczynam fascynacje zegarkami. Co byście mi polecili na początek kolekcji w graniach 5000 -7500 zł? Dodam że podobają mi się podstawowe serie carrery oraz ten Oris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej! Podepnę się pod przedmówcę, również szukam zegarka w tej granicy cenowej. Będzie to mój drugi zegarek, obecnie posiadam Longines HydroConquest co za tym idzie szukam zegarka na pasku, eleganckiego. Rozglądam się powoli po zakładach zegarmistrzowskich i jubilerach, ale może macie jakieś propozycje? Nie znam się zbytnio na detalach technicznych (który mechanizm lepszy, a który gorszy ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, żebyśmy mogli pomóc, potrzebujemy więcej info.

 

Rozumiem, że automaty, tak? To zacznijmy może od rozmiarów - te mniejsze, czy te większe zegarki Was interesują? Jakiś preferowany kolor tarczy?


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem na forum dość dobrą opinią cieszą się zegarki marki ETERNA? Co możecie mi o nich powiedzieć?

Co do mechanizmu, to owszem, najlepiej automat. Omeg nie widziałem w tej cenie (na pasku)...a zależy mi na nowym, nie używanym