Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gigant7a

Zegarek z sredniej polki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od razu mowie ze jestem laikiem ktory od zawsze kochal sie w zegarkach. Potrzebuje Pomocy w kupnie zegarka przegladalem forum i mniej wiecej poczytalem czego nie warto kupowac teraz jestem w kropce bo podobaly mi sie bissety ale jest to chinskie gowno jak to nazwal jeden z klubowiczow .Interesuja mnie chronografy z paskiem skorkowym czarnym do 1500zl jak na razie moim faforytem jest Atlantic Seacrest Chronograph. Otaczam sie w srod ludzi ktorzy lubia dobre marki i chce cos z klasa by klijent widzial ze rozmawiala z kims powaznym . Z gory dzikuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Atlanticiem nie przyszpanujesz.

rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

cos takiego:

http://allegro.pl/seiko-spc059p1-grawer-kurier-gratis-i1783327454.html

http://allegro.pl/seiko-premier-chrono-spc051p1-dostawa-gratis-i1772353516.html

ale zeby marka byla w miare rozpoznawalna to chyba musisz poszukac cos u Tissota w tym przedziale cenowym :)

" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wybacz ale prestiż niestety kosztuje , bez urazy za taką kwotę trudno będzie znaleźć coś prestiżowego . Poza tym trzeba by przyjąć jakąś skalę prestiżu więc np dla jednego sam napis Swiss Mede będzie prestiżem a dajmy na to dla drugiego powiedzmy zakup Omegi a dla trzeciego zakup Patka itd. Napisz nam jakie noszą zegarki ludzie w twoim towarzystwie i jakoby się znają na dobrych markach .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli będziesz pisał z takimi błędami ortograficznymi, to możesz mieć nie wiadomo jaki zegarek, a otoczenie zweryfikuje Twoją "powagę".

just can't get enough

Udostępnij tę odpowiedź