Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Pinus

Suunto - idealna obsługa serwisowa

Rekomendowane odpowiedzi

Dużo i często czytam o jakości serwisów - sam miałem bardzo różne doświadczenia ale czegoś tak pozytywnego dawno nie miałem:

 

Kalendarium:

1) W Suunto Lumi pęka pasek podczas zakładania na rękę - zegarek jest żony nie jest tyrany i takie coś nie powinno mieć miejsca

2) Sprawdzam - gwarancja na 2 lata, zegarek ma 1,5 roku ale na paski jest na rok. "Lekko zdenerowany" piszę maila do Finlandii (centrala) co myślę o jakości ich produktu

3) Parę godzin później - mail zwrotny z prośbą o podanie numeru seryjnego, daty zakupu oraz zdjęcia uszkodzenia.

4) Późno wieczorem wysyłam informację + fotkę - i kolejnego dnia rano przeprosiny + informacja że mi wyślą nowy pasek + prośba o adres

5) Dzisiaj przyszedł :)

 

Czyli: mogli mnie olać a jednak dostałem nowy pasek a komunikacja była błyskawiczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo Finowie to bardzo uprzejmy naród......Francuzi by Cię zlali, Amerykanie by Cię zlali ale nie Finowie, oni sa świetni w obsłudze klienta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inni zatem tylko przykład z nich powinni brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.