Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mywash

Gwarancja Time Trend....

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam prośbę, czy mógłby ktoś wstawic zdjęcie gwarancji Time Trend przedstawiające terminy naprawy gwarancyjnej. Zegarek został prze mnie oddany w punkcie 15 lipca a do dzisiaj nie ma ani widu ani słychu - pani w salonie powiedziała, że trzeba czekac. Niestety razem z zegarkiem zabrano ode mnie kartę gwarancyjną a ja nie spisałem sobie warunków gwarancji. Model zegarka to NAUTICA A31502G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warunki gwarancji określa producent. Trzeba było próbować z Ustawy [...] o ile jeszcze zegarka dotyczyła. Ona zobowiązuje do ustalenia terminu naprawy w ciągu 14 dni.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat co do meritum sprawy to nie o ustawę tutaj chodzi.

Chodzi mi dokładnie o terminy bo z tego co czytałem na forum był termin 14 dniowy przedłuzany do 28 dni i podobne terminy wydaje mi się zakładałą karta gwarancyjna - były one dokładnie określone a nie przez zwrot niedookreślony jak to ma miejsce w KC, który zawiera przespis względnie wiążący stosowany w razie nieunormowania tych postanowień w umowie. Tylko ze nie wiem, który to pkt w gwarancji to jest raz i dwa czy to były dni robocze czy "zwykłe" - więcej do szczęścia nie potrzebuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy w Twoim przypadku sprawa jest jeszcze aktualna, ale aktualna stała się dla mnie, więc się "podepnę".

 

3 października oddałem do naprawy gwarancyjnej zegarek Casio WVA-460DSE-1AVER do autoryzowanego punktu serwisowego. Zegarek pojechał do Centralnego punktu serwisowego.

 

Trochę się zawiodłem na jakości Casio. W moim zegarku następowało wielokrotnie rozsynchronizowanie wskazań wskazówki sekundnika z czasem cyfrowym odmierzanym przez moduł elektroniczny.

BTW - mam inny zegarek cyfrowo-analogowy mało znanego w Polsce producenta z prostszym mechanizmem Miyota T-201 i nigdy w nim nie nastąpiło rozsynchronizowanie wskazań, nawet o sekundę.

 

Jutro upłynie miesiąc od oddania zegarka do naprawy i nie mam informacji kiedy otrzymam zegarek po naprawie.

 

Zobaczymy jak Time Trend realizuje zobowiązania gwarancyjne, bo właściwie to jedynie korzystne warunki gwarancyjne skłaniają do zakupów w tych sklepach pomimo wysokich cen sprzedaży.

 

Sądzę, że sporo osób może być obecnie lub w przyszłości zainteresowanych sposobem załatwiania reklamacji przez Time Trend, więc będę na bieżąco informował.

 

 

A co do warunków gwarancji to:

 

pkt 5. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowane punkty serwisowe w terminie 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego.

 

pkt 6. (...) W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy dostarczy dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego i odbierze go po zakończeniu naprawy. W tym przypadku całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu do 28 dni.

 

Może kolega Netrunner uchyli rąbka tajemnicy nt. warunków gwarancji realizowanej przez TimeTrend. Mam nadzieję, że mój post nie rozpęta kolejnej burzy o tym czy warto kupować u oficjalnego polskiego dystrybutora, czy wybrać zakup np. za granicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozwiaze, bo serwis to niezalezna osobowosc prawna. Nie mam wplywu i stycznosci zbyt wielkiej. Generalnie czas powinien byc liczony od momentu dostarczenia do serwisu, a Time Trend nie jest serwisem tylko sprzedawca. U nich mozna pewnie realizowac na podstawie rekojmi dzialania, bo wtedy TT jest strona dla Was. Jezeli jest to gwarancja to serwis jest strona, a TT jest posrednikiem (TT to jeszcze inna osobowosc prawna od importera i serwisu). Wiec o tyle z zalozenia czas sie wydluza. Wiec okres naprawy okresowi nieposiadania przez wlasciciela jest nierowny.

Zdecydowanie jednak popieram opinie ze czas np. od lipca to zbyt dlugo. Nie wiem co bym zrobil, bo nie bylem w takiej sytuacji jako klient niezalezny, ale pewnie bym sie zdenerwowal.

Z mojego punktu widzenia jest tak, ze samych procedur serwisu nie znam, znam rozne wytlumaczenia typu koniecznosc sprowadzania czesci zamiennych itd. ktore moga jakos wyjasniac opoznienie, choc w sumie jako klient co mnie to obchodzi i domagalbym sie dosc ostro szybkiej realizacji.

 

Dla pocieszenia podam, ze zgodnie ze statystykami serwisowymi Casio przynajmniej wypada zdecydowanie lepiej od innych marek wiec koniecznosci odwiedzania serwisu nie miewaja czesto. W koncu ze to wciaz o niebo lepszy serwis niz ten od nieoficjalnych importerow (zauwazyliscie ze jeden znany zaczal dawac gwarancje rozruchowe 3 miesieczne ostatnio, pewnie przez trudnosci w realizacji gwarancji) gdzie zgodsnie z moimi informacjami w ogromnej wiekszosci wypadkow serwisu po prostu nie ma.

 

 

Tak wiec moze trzeba ostrzej z serwisem, tyle ze jak pisalem nie time trend jest temu winien, choc zbiera baty za problemy po stronie serwisu centralnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopie

15 lipca a Ty dopiero łzy wylewasz

po takim czasie (obojętnie co było w niej napisane czy 14 czy 28dni) wszystkie ustawowe terminy już minęły

wal czym prędzej z pismem o niewywiązaniu się z warunków gwarancji i żądaj zwrotu gotówki lub funkiel-nówki z gabloty

nie interesuje Cię czy twój zegarek został zgubiony, przeoczony, czy zalało fabryki na Świecie czy też ściągają części z Marsa

musisz uzyskać podpis sprzedawcy, że na dzień dzisiejszy zegarka nie ma do odbioru a nawet jak jest nie musisz go odebrać

na początek wystarczy odręcznie napisane pismo

w przypadku problemów rady uzyskasz w Polubowny Sąd Konsumencki

był już tutaj identyczny temat odnośnie Casio 9200 i gościu dzięki mojej pomocy dostał to o czym wyżej piszę

 

 

proszę:

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/55914-serwis-zibi-juz-7-6-tygodni-i-zegarka-nadal-nie-mam/

kto szuka, nie błądzi cool.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) więc będę na bieżąco informował. (...)

 

 

Nie miałem czasu wcześniej napisać ale zgodnie z powyższym informuję, że dokładnie miesiąc po oddaniu zegarka do naprawy dostałem telefon z punktu serwisowego, że mój zegarek wrócił z naprawy z Serwisu Centralnego.

 

Zegarek działa tak jak powinien, gwarancja przedłużona o czas naprawy, czyli wszystko O.K.

 

 

Na koniec mała refleksja. Zegarek uległ uszkodzeniu po dwóch latach i 9 miesiącach od zakupu. Gdybym go kupił poza oficjalnym kanałem dystrybucyjnym to miałbym tylko 2 lata gwarancji. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.