Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

robertz

BREITLING -regulacja

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem. Czy do przyspieszenia wystarczy przekręcić śrubę na plus. Czy ta blaszka ją blokuję.

Na razie tego nie ruszam bo nie mam takiego "wielkiego" śrubokręta. Zegarek póżni się ok. 5s./24h .

Robertz

post-41361-0-95364500-1316416031_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj,

Tak wystarczy przekręcić na +,

ale bez wibrografu lub innego przyrządu do regulacji

jest to regulacja tylko metodą prób i błędów.

pozdrawiam

Roman

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli późni się 5sek / dobę, to ruch śrubką, by to skompensować jest tak minimalny, że trzeba naprawdę wielkiej cierpliwości, by metodą "prób i błędów" to skorygować. Moim zdaniem warto oddać do zegarmistrza dysponującego odpowiednim sprzętem pomiarowym.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem warto oddać do zegarmistrza dysponującego odpowiednim sprzętem pomiarowym.

Też tak uważam,

ale każdy robi jak woli

jedni idą do zegarmistrza

a drudzy kręcą przez miesiąc ....

i potem idą do zegarmistrza

;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem co to za Breitling, ale 5s na 24h to dobry wynik i bym go nie ruszal :)

Jakby bylo 35s na 24h to wtedy bym sie zastanawial nad regulacja... :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam

5 sekund na dobę to bardzo dobry wynik jak na zegarek mechaniczny, tu żaden wibrograf nie pomoże.

Pozdrawiam Jan

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli późni się 5sek / dobę, to ruch śrubką, by to skompensować jest tak minimalny, że trzeba naprawdę wielkiej cierpliwości, by metodą "prób i błędów" to skorygować.