alex36 0 #1 Napisano 9 Listopada 2011 Witam Wszystkich forumowiczow!Przed zadaniem tego pytania probowalem znalezc samodzielnie na forum wskazowki co do roku produkcji mojego zegara.Niestety nie powiodlo mi sie, w zwiazku z tym mam goraca prosbe do Was o podanie, jesli to mozliwe, roku produkcji.Zegar kupilem od osoby prywatnej, jest calkowicie sprawny i wprowadzil do mojego domu ogrom ciepla.Z tylu na obudowie jest pieczec fabryki Junghans i nic poza tym, jestem laikiem i nie chce podjac sie rozkrecania mechanizmu z obawy przed uszkodzeniem.Dolaczam zdjecia i cierpliwie czekam na odpowiedz.Z gory dziekuje i pozdrawiam Wszystkich! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 4 #2 Napisano 9 Listopada 2011 Czesc,Ladny zegar w dobrym stanie, gratuluje zakupu. Tak z daleka wyglada, ze tarcza byla malowana.Skrzynia pochodzi od Junghansa ale czy mechanizm i z ktorego roku?Bez zobaczenia mechanizmu trudno cos powiedziec (sciagnij wahadlo, odkrec sruby od dolu tej drewnianej polki, wysun mechanizm). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2971 #3 Napisano 9 Listopada 2011 nie chce podjac sie rozkrecania mechanizmu z obawy przed uszkodzeniem.Dolaczam zdjecia i cierpliwie czekam na odpowiedz.Z gory dziekuje i pozdrawiam Wszystkich! Inaczej się nie da.Podejmujesz ryzyko - i już masz pierwszy stopień zegarowego wtajemniczenia - czyli mechanizm w garści. Do roboty. Nic złego się nie stanie. A jeśli - jest jeszcze mnóstwo innych zegarów !! 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alex36 0 #4 Napisano 9 Listopada 2011 Na mechanizmie jest wybite B13 i symbol firmy, u gory w lewym rogu wybite jest 100. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach