Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

szymar

Wybór telewizora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przymierzam się do zakupu nowego telewizora (bo stary boję się postawić na nowych meblach - waży chyba ze 40 kilogramów).

Chciałbym, żeby telewizor miał około 42 cali. Nie znam się zbytnio na technicznych szczegółach i szczerze mówiąc nie mam czasu się w to zagłębiać.

Może ktoś z Kolegów i Koleżanek robił ostatnio takie zakupy i może coś podpowiedzieć.

Kwota, którą chciałbym przeznaczyć to około 2,5 tys. zł, ale oczywiście im mniej tym lepiej. Telewizor przeznaczony będzie to zwykłego domowego użytku - kablówka z pakietem cyfrowym (Multimedia), PS2, DVD a w przyszłości pewnie PS3 i filmy na bluray. Dlatego zależy mi, żeby sprzęt był technicznie świeży.

Ostatnio przegapiłem bodajże w saturnie promocję na 40 calowego samsunga smart tv za ok 2,3 tys. zł i teraz tego żałuję.

Czy coś takiego warto rozważyć:

http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-42lv5500.bhtml#zestawy

Z góry dzięki za wszystkie informacje.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja kiedyś miałem kumpla,który się tym zajmował. TV chciała kupić moja siostra. Miała dylemat plazma czy LSD. Wybraliśmy plazmę. Firma Panasonic. W domu mam już starą wieżę również Panasonic,i nie narzekam.

Moja propozycja,to najlepiej iść do sklepu popatrzeć na obrazy,(w niektórych przypadkach widać różnicę) dopytać sprzedawcę i wybrać to co nam się "podoba".

Nie chcę więcej sugerować,ale ja chyba pewnych marek nie brałbym pod uwagę. Twój wybór wydaję się ok. Zapytaj czy TV jest przystosowany do odbioru telewizji cyfrowej.(pewno to już standard,ale dopytać można)

Robert

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za pierwsze podpowiedzi.