Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Piotr Półtorzycki

Omega Grand Prix Paris 1900

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem laikiem a dostałem w spadku po dziadku zegarek kieszonkowy Omega Grand Prix Paris 1900. Numer seryjny na kopercie to 4135617. Na mechanizmie niestety jest tylko grawer OMEGA i cztery litery FA SR. Co ciekawe na tarczy nie ma nazwy Omega tylko jest podpis dość nie wyraźniy (z uwagi na rysy na szkle)chyba Jos...H...? Czy to może być oryginał? Może ktoś polecić dobry zakład renowacji takich zegarków we Wrocławiu.

Z góry dziękuję za podposiwdzi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

daj fotki

życie zaczyna się po 200...km/h

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam,

jestem laikiem a dostałem w spadku po dziadku zegarek kieszonkowy Omega Grand Prix Paris 1900. Numer seryjny na kopercie to 4135617. Na mechanizmie niestety jest tylko grawer OMEGA i cztery litery FA SR. Co ciekawe na tarczy nie ma nazwy Omega tylko jest podpis dość nie wyraźniy (z uwagi na rysy na szkle)chyba Jos...H...? Czy to może być oryginał? Może ktoś polecić dobry zakład renowacji takich zegarków we Wrocławiu.

Z góry dziękuję za podposiwdzi.

Bez zdjęć to jest wróżenie z fusów ;)

Litery FA i SR to tylko oznaczenie, w która strone trzeba przesunąć przesuwkę żeby przyśpieszyc lub spowolnić chód zegarka.

Jesli tarcza nie jest sygnowana, to może być składak, albo może być znakowany nazwą dystrybutora.

Jesli chcesz sie czegos dowiedziec, to dobre fotki niezbędne

Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie