Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wodnikpl

Roczniak KUNDO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miłośników zegarów.

Jestem nowicjuszem na tym forum i nowicjuszem jako miłośnik roczniaków.

Urzeczony spokojnym i powolnym ruchem wahadła roczniaka kupiłem na Allegro

KIENINGER&OBERGFELL KUNDO jako sprawny. Obserwuję 4 dni pracę zegara. Pracuje z dokładnością około 1 min/dobę do momentu przeskoku o kilkadziesiąt minut do przodu by ponownie pracować z dokładnością jak wyżej.

Zdarza się to nieregularnie 1 do 3 razy na dobę. Czy może być to wynik złego ustawienia wychwyty lub jego uszkodzenia?

Będę wdzięczny za życzliwe uwagi.

Pozdrawiam

wodnikpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miłośników zegarów.

Jestem nowicjuszem na tym forum i nowicjuszem jako miłośnik roczniaków.

Urzeczony spokojnym i powolnym ruchem wahadła roczniaka kupiłem na Allegro

KIENINGER&OBERGFELL KUNDO jako sprawny. Obserwuję 4 dni pracę zegara. Pracuje z dokładnością około 1 min/dobę do momentu przeskoku o kilkadziesiąt minut do przodu by ponownie pracować z dokładnością jak wyżej.

Zdarza się to nieregularnie 1 do 3 razy na dobę. Czy może być to wynik złego ustawienia wychwyty lub jego uszkodzenia?

Będę wdzięczny za życzliwe uwagi.

Pozdrawiam

wodnikpl

 

 

Witamy na forum.

Trzeba obniżyć tak ciut ciut wychwyt. Ale jak to zrobić, to trzeba zobaczyć jaką możliwość regulacji ma Twój zegar i tu potrzebne są zdjęcie tylnej płyty i całego zegara.

Dołączam Ci film, w którym można zobaczyć prawidłową współpracę wychwytu i koła wychwytowego.

Jeżeli u Ciebie tak będzie to zegar będzie chodził właściwie i terkotania nie będzie.

Przy okazji na drugim filmie możesz zobaczyć, jaki powinien być luz na widełkach.

Pozdrawiam