Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Orientacyjnie ile teraz kosztują wytrzymałe kółka nie zależy mi na wadze kół , 

mają wytrzymać jeźdźca 100 kg , czasami dołek jaki korzonek 🫣😜 , dobre piasty , obręcze itd , lasy , szutry , asfalty , płasko bez szaleństw, nie przerost formy nad treścią tylko solidne mocne koła 

orientacyjnie na jaką kwotę się trzeba przygotować ? Nie chce robić tu debaty , plus minus ile ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, revolta4 napisał(-a):

Orientacyjnie ile teraz kosztują wytrzymałe kółka nie zależy mi na wadze kół , 

mają wytrzymać jeźdźca 100 kg , czasami dołek jaki korzonek 🫣😜 , dobre piasty , obręcze itd , lasy , szutry , asfalty , płasko bez szaleństw, nie przerost formy nad treścią tylko solidne mocne koła 

orientacyjnie na jaką kwotę się trzeba przygotować ? Nie chce robić tu debaty , plus minus ile ?

4-5 kpln za karbon… 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

4-5 kpln za karbon… 

Nieeee „amelinium „ wystarczy 

12 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ciekawe czy daveo. Pl działa jeszcze 

od nich brałem swój komplet jeżdżę 8 lat jest ok .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ostatnie elementy układanki 😉

 

ile za Szobaki wyszło cenowo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

4299 na Dt Swiss 350.

cenią się chińczyki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, revolta4 napisał(-a):

Nieeee „amelinium „ wystarczy 

Ciekawe czy daveo. Pl działa jeszcze 

od nich brałem swój komplet jeżdżę 8 lat jest ok .

Jacek kupujesz piasty jakie chcesz, obręcze i dajesz do zaplecienia, cena zależy jakie piasty, szprychy i obręcze oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ecipeci napisał(-a):

cenią się chińczyki ;)

Wszyscy mają podobne ceny, bo z jednej destynacji biorą. Oczywiście zawsze można wziąć Schmolke, „klepane” pod Monachium, ale w zimowym byłaby to już przesada 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Wszyscy mają podobne ceny, bo z jednej destynacji biorą. Oczywiście zawsze można wziąć Schmolke, „klepane” pod Monachium, ale w zimowym byłaby to już przesada 😉

cieszę się, że zdecydowałem się na Campy a nie na polskie chińczyki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ecipeci napisał(-a):

cieszę się, że zdecydowałem się na Campy a nie na polskie chińczyki 

A ja już kilka razy decydowałem się na polskie chińczyki, z różnych firm i jeszcze nigdy nie żałowałem 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, satanic napisał(-a):

Jacek kupujesz piasty jakie chcesz, obręcze i dajesz do zaplecienia, cena zależy jakie piasty, szprychy i obręcze oczywiście.

No tak mi zrobili w daveo mam dt 350 piasty , tak rozkminian cały czas ten rower przyszły i dobrze nie jest kupa kasy za rower a w zasadzie nic dobrego ,

 

 

mam kilka tyle lat u bez obsługowe smarowanie czyszczenie i tyle nigdy ich nie prostowałem .

49.jpeg

15 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

4299 na Dt Swiss 350.

No to ceny się pozmieniały .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, revolta4 napisał(-a):

No tak mi zrobili w daveo mam dt 350 piasty , tak rozkminian cały czas ten rower przyszły i dobrze nie jest kupa kasy za rower a w zasadzie nic dobrego ,

 

teraz blakfrajdeje więc dobry czas na zakupy rowerów 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej szukać używki z dobrą ramą, żeby była baza, a po mału wkładać co tam pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, satanic napisał(-a):

Może lepiej szukać używki z dobrą ramą, żeby była baza, a po mału wkładać co tam pasuje.

I taki jest pomysł !

bo Obejrzałem naprawdę dużo rowerków na żywo i zawsze było coś nie tak 

a rower to wygodna rama i dobre koła reszta do ogarnięcia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ostatnie elementy układanki 😉

IMG_0933.jpeg

IMG_0957-1.jpeg

Jaka szerokość wew. i stożek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, sanik napisał(-a):

Jaka szerokość wew. i stożek?

Wewnętrzna 29 mm, zewnętrzna 36 mm, stożek 40 mm i na tych piastach w sumie 1499 gram za komplet. Generalnie są lżejsze niż szosowe, na których jeździłem. Co o tych konkretnych kół, to mój serwisant wypowiedział się, że są bardzo dobrze wykonane. To tak w kontekście „chińszczyzny”. No ale prawda jest taka, że poza pewnymi wyjątkami, większość obręczy stamtąd się bierze. Cała sztuka to znaleźć odpowiednie, zapanować nad kontrolą jakości i na koniec po prostu porządnie to poskładać, bo to jest bardzo istotne. A ta ostatnia część, to w przypadku tych najbardziej znanych polskich „producentów” - Evanlite, Dandy Horse czy Vinci, dzieje się już w kraju. Obręcze do Rovali (Spec je stosuje), o Cadexach nawet nie wspominając, to też przecież Daleki Wschód 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Wewnętrzna 29 mm, zewnętrzna 36 mm, stożek 40 mm i na tych piastach w sumie 1499 gram za komplet. Generalnie są lżejsze niż szosowe, na których jeździłem. Co o tych konkretnych kół, to mój serwisant wypowiedział się, że są bardzo dobrze wykonane. To tak w kontekście „chińszczyzny”. No ale prawda jest taka, że poza pewnymi wyjątkami, większość obręczy stamtąd się bierze. Cała sztuka to znaleźć odpowiednie, zapanować nad kontrolą jakości i na koniec po prostu porządnie to poskładać, bo to jest bardzo istotne. A ta ostatnia część, to w przypadku tych najbardziej znanych polskich „producentów” - Evanlite, Dandy Horse czy Vinci, dzieje się już w kraju. Obręcze do Rovali (Spec je stosuje), o Cadexach nawet nie wspominając, to też przecież Daleki Wschód 😉

O to szerokie są.

Co do polskich chińczyków, to nie mam z tym problemu i nie słyszałem, aby ktoś z użytkowników wtopił.

A sam latam na ProWay z DT350 i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, sanik napisał(-a):

O to szerokie są.

Co do polskich chińczyków, to nie mam z tym problemu i nie słyszałem, aby ktoś z użytkowników wtopił.

A sam latam na ProWay z DT350 i jest ok.

Ano. Ale skoro już w szosie, w pro peletonie, jeździ się na kołach o szerokości 24 mm, z oponami 30 mm, to inaczej być nie może 😉 Wystarczy spojrzeć na zestawy, na jakich jeżdżą Emiraty 😉

A z innej beczki, mój zimowy już poskładany. I ostatecznie jest tarcza 42t zestawiona z kasetą 10-45, po wymianie bębenka na micro spline 😉

IMG_6187.jpeg

IMG_6183.jpeg

IMG_6190.jpeg

IMG_6184.jpeg

IMG_6185.jpeg

IMG_6186.jpeg

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ano. Ale skoro już w szosie, w pro peletonie, jeździ się na kołach o szerokości 24 mm, z oponami 30 mm, to inaczej być nie może 😉 Wystarczy spojrzeć na zestawy, na jakich jeżdżą Emiraty 😉

A z innej beczki, mój zimowy już poskładany. I ostatecznie jest tarcza 42t zestawiona z kasetą 10-45, po wymianie bębenka na micro spline 😉

IMG_6187.jpeg

IMG_6183.jpeg

IMG_6190.jpeg

IMG_6184.jpeg

IMG_6185.jpeg

IMG_6186.jpeg

I dalej bez mleka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kiedy się producenci/ludzie opamiętają żeby nie wybierać takich wysokich stożków do gravela - plomby w terenie wylecą wszystkie ;) 

no ale skoro taka moda... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ecipeci napisał(-a):

ciekawe kiedy się producenci/ludzie opamiętają żeby nie wybierać takich wysokich stożków do gravela - plomby w terenie wylecą wszystkie ;) 

no ale skoro taka moda... 

 

Tu akurat masz nawet trochę racji. Z jednym wszelako zastrzeżeniem. Ja generalnie na rowerze zimowym nie jeżdżę w terenie. U mnie to w 80 % zamiennik szosy na zimę. W dużej mierze te same trasy, po twardym, tylko rowerem cięższym, do budowania bazy 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.