Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość 0.1

Opinie o serwisie Zibi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 0.1

Tutaj wpisujemy opinie dotyczące:

 

Centralny Punkt Serwisowy - Zibi Techno Sp. z o.o.

ul. Chodakowska 10
96-500 Sochaczew

 

Pozostale punkty serwisowe Zibi: http://www.timetrend.pl/serwis--0-0-Serwis.html

 

 

Napisz w tym temacie jakie masz doswiadczenia z tym serwisem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz

Bardzo proszę  :) .

 

ul. Karskiego 5, 91-071 Łódź - porażka !!!

Obsługa sprzedaży słaba - brak podstawowej wiedzy o modelach i funkcjach zegarków ( ... tylko "ten kolor będzie pasował do ...  :P ).

Serwis jeszcze gorszy  :blink: . Pytałem o bezel i pasek do g-7900a-7er ale chciałem w innym kolorze , pytałem o akcesoria od gw-7900rd-4er. Serwis uparcie twierdził że nie będzie pasował  :blink: ( tak mnie zamotali że radziłem się tu na forum  :lol: ).

Ogólnie to kiepściutko

 

Zapomniałem o plusach  :)

 

Zibi S.A. ul. Wirazowa 119; 02-145 Warszawa

Konkretnie i rzeczowo zamawiałem emailowo akcesoria. Szybkie odpowiedzi, fachowa pomoc i ceny 30 % mniejsze niż z Łodzi :blink: (opłaca się kuriera wysłać) - polecam:

 

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwukrotnie zdarzyło mi się wysyłać mojego Gieza do Sochaczewa na naprawę gwarancyjną i w sumie poważnych zastrzeżeń nie mam, ale pewne uwagi - owszem.

 

Pierwszy raz, mniej więcej rok temu Giez pojechał na wymianę akumulatora. Reklamacja oczywiście została uznana, ale nikt się ze mną nie kontaktował, zegarek po prostu "bez słowa" wrócił 2-3 tygodnie później (wysyłka zwrotna kurierem na ich koszt). W karcie gwarancyjnej pojawiła się adnotacja o przeprowadzonej naprawie, nawet ze skierowanym do mnie apelem, bym "przestrzegał zasad doładowań zegarka". :P Dołączono wydruk z testu szczelności, aczkolwiek tylko na 5 oraz 10 bar, natomiast w karcie gwarancyjnej umieszczono informację "test szczel. 200M OK". Przybyło kilka rys na deklu, a śrubki od paska, zwłaszcza z prawej strony, zostały dość mocno pokiereszowane. Serwis centralny mógłby działać z trochę większą finezją lub po prostu wymienić śrubki na nowe jeśli opór materii był aż tak znaczny. ;)

 

Drugi raz wycieczkę do Sochaczewa Giez zaliczył w marcu tego roku, tym razem sprawa była bardziej poważna - awaria napędu wskazówki sekundowej. Po około tygodniu dostałem sms-a z informacją, że reklamacja została uznana, jednakże czas naprawy wydłuży się do około kilku tygodni z uwagi na konieczność sprowadzenia części z Japonii. I faktycznie po tych kilku tygodniach zegarek wrócił naprawiony, łącznie był poza domem jakieś 6-7 tygodni. Adnotacja w karcie jest, tym razem jednak bardziej lakoniczna - zwykłe "wym. mech.". ;) Nie dołączono jednak informacji o teście szczelności, wydruku również brak. Not big deal, to w końcu zakręcany dekiel, ale fajnie byłoby zachować profesjonalizm i pamiętać o wszystkim. Zegarek wrócił w takim samym stanie, w jakim go zapamiętałem, może jakieś 2-3 drobne ryski przybyły. Moduł przed włożeniem do zegarka nie został oczyszczony z kurzu, więc mam teraz na tarczy trochę drobinek, na szczęście niewielkich i widocznych dopiero z bliska.

 

 

Interesy z Panią Sylwią również jak najbardziej polecam. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytania mejlowe do "eksperta" z Zibi ,Rafał Zadara :"

Kupiłem kilka dni temu 2 szt.casio G-Shock G- 9300 przez internet w firmie P.H.Czas Marek Jędrzejczyk z Bielsko -Białej.I mam pytanie dotyczące oryginalności...Oba zegarki maja wybite na metalowej wewnętrznej obudowie takie same numery seryjne,czy to jest możliwe ?"Odp.:"Nie powinno tak być. Niestety dla Pana ta firma nie zaoptaruje sie w oficjalnych kanalach Casio i nie ma towaru od Zibi które jest jedynym oficjalnym importerem Casio w Polsce. Oznacza to ze mogl Pan kupic podrobke, bądź towar z tzw. Spadow produkcyjnych który nigdy nie powinien pojawic się w obiegu handlowym. Tu nie możemy powmoc jako przedstawiciel Casio, ponieważ kupil Pan towar od nieautoryzowanego sprzedawcy." To ja dalej :"Witam.To w takim razie co oznacza ten numer ,jest dla tego modelu każdy inny,indywidualny ?202A032C " A na to "ekspert " z Zibi :"Niestety bez obejrzenia nie potrafie stwierdzic który to numer. Na tej podstawie tez nie mogę powiedziec czy jest indywidualny. Casio stosuje zarówno numery indywidualne do niektórych modeli jak i numery partii informujace o dacie i fabryce produkcji."

Frajerstwo i tyle !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego frajerstwo? To Ty kupiles zegarek nie tam gdzie powinieneś i mozliwe ze ze spadow..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego frajerstwo? To Ty kupiles zegarek nie tam gdzie powinieneś i mozliwe ze ze spadow..

Czyli powinienem w sklepie ZIBI ...?

I odpowiedżi na moje pytania były merytoryczne i uczciwe...?

Chyba nie czytałeś dokładnie tych odpowiedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 0.1

Sołtys, zakupiles oryginalne zegarki w legalnie dzialajacej firmie wiec nie ma co sie martwic wszystko jest ok.

G-9300 nie posiada indywidualnych numerow seryjnych, numery ktore ma wybite na deklu informuja o tym w jakiej fabryce zostaly wyprodukowane i dacie produkcji a to ze zegarki maja identyczne numery to swiadczy o tym ze pochodza z tej samej linii produkcyjnej.

 

To ze trafiaja sie zegarki z tzw. spadow to nie jest wina sprzedawcow. Winic za to nalezy firme Casio poniewaz pracownicy ktorzy wynosza z fabryki takie zegarki wprowadzaja je do sprzedazy.

 

A jesli chodzi o Pana Zadare to juz nie raz udowodnil ze zalezy mu tylko i wylacznie na swojej posadzie w tej firmie i na niczym wiecej.

 

Moje doswiadczenia z serwisem sa raczej ok, kiedys naprawialem jakiegos taniego G na gwarancji i usterke usuneli bez problemu, jesli chodzi o zakupy czesci zamiennych to tez nie mam zastrzezen - kiedys tylko wyslano mi inny pasek niz zamawialem.

 

Natomiast juz wielokrotnie spotkalem sie z negatywnymi opiniami na temat serwisu Zibi.

Zawsze powtarzam ze jesli chcesz wyslac zegarek do serwisu Zibi lepiej sie dobrze zastanow czy warto, serwis traktuje jako ostatecznosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie maja w obowiazku wyjasniania jesli kupiles zegarek poza ich kanalem dystrybucji bo ktos na lewo tak sprzedaje. To Zibi, nie Casio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sołtys, zakupiles oryginalne zegarki w legalnie dzialajacej firmie wiec nie ma co sie martwic wszystko jest ok.

G-9300 nie posiada indywidualnych numerow seryjnych, numery ktore ma wybite na deklu informuja o tym w jakiej fabryce zostaly wyprodukowane i dacie produkcji a to ze zegarki maja identyczne numery to swiadczy o tym ze pochodza z tej samej linii produkcyjnej.

 

To ze trafiaja sie zegarki z tzw. spadow to nie jest wina sprzedawcow. Winic za to nalezy firme Casio poniewaz pracownicy ktorzy wynosza z fabryki takie zegarki wprowadzaja je do sprzedazy.

 

A jesli chodzi o Pana Zadare to juz nie raz udowodnil ze zalezy mu tylko i wylacznie na swojej posadzie w tej firmie i na niczym wiecej.

 

Moje doswiadczenia z serwisem sa raczej ok, kiedys naprawialem jakiegos taniego G na gwarancji i usterke usuneli bez problemu, jesli chodzi o zakupy czesci zamiennych to tez nie mam zastrzezen - kiedys tylko wyslano mi inny pasek niz zamawialem.

 

Natomiast juz wielokrotnie spotkalem sie z negatywnymi opiniami na temat serwisu Zibi.

Zawsze powtarzam ze jesli chcesz wyslac zegarek do serwisu Zibi lepiej sie dobrze zastanow czy warto, serwis traktuje jako ostatecznosc.

;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie maja w obowiazku wyjasniania jesli kupiles zegarek poza ich kanalem dystrybucji bo ktos na lewo tak sprzedaje. To Zibi, nie Casio

Prowadzę ,między innymi ,APS T-Mobile.I jeśli przychodzi do mnie klient z problemem ustawienia tel.np.Nokia,ale kupionym u innego operatora to ja jeśli mam czas i wiedzę to mu pomagam...Twoje rozumowanie to żenada !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie Pan z Zibi nie mial czasu. Ciesz sie, ze byl laskaw Ci odpowiedziec w ogole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys poprosiłem tego pana o instrukcje G-W i bez problemi i za darmo wysłal mi do domu uwazam ze jesy wpozadku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kk7115

Witam!! No czytam i jak??

 Przyjaciele na forum??

 Seven witaj!!!

 Mój jedyny post na temat GW-9200-1ER. W tym roku pisalem o tej firmie i rzetelności obsługi .

 Szkoda nerwów i słów!!

 POZRAWIAM!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz

Również pozrawiamy   :)  i pamiętamy post  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę  :) .

 

ul. Karskiego 5, 91-071 Łódź - porażka !!!

Obsługa sprzedaży słaba - brak podstawowej wiedzy o modelach i funkcjach zegarków ( ... tylko "ten kolor będzie pasował do ...  :P ).

Serwis jeszcze gorszy  :blink: . Pytałem o bezel i pasek do g-7900a-7er ale chciałem w innym kolorze , pytałem o akcesoria od gw-7900rd-4er. Serwis uparcie twierdził że nie będzie pasował  :blink: ( tak mnie zamotali że radziłem się tu na forum  :lol: ).

Ogólnie to kiepściutko

 

Zapomniałem o plusach  :)

 

Zibi S.A. ul. Wirazowa 119; 02-145 Warszawa

Konkretnie i rzeczowo zamawiałem emailowo akcesoria. Szybkie odpowiedzi, fachowa pomoc i ceny 30 % mniejsze niż z Łodzi :blink: (opłaca się kuriera wysłać) - polecam:

 

[email protected]

 

Witam

 

Poniżej podany termin zamówienia wynosił ok. 1,5 miesiąca

W tej chwili posiadamy już ta część na stanie dlatego tez dzisiaj

zostaje ona wysłana do Pana.

Paczka powinna dotrzeć do wtorku.

Poniżej podany termin zamówienia wynosił ok. 1,5 miesiąca dlatego

tez nie został jeszcze przekroczony.

Kwota pobrania wynosi 57,57 zl.

 

To jeden z kolejnych maili...

Zamówiłem pasek do GW - 810

Kontakt z Panią i mailowy i telefoniczny OK, natomiast czas dostawy pozostawia wiele do życzenia - zdążyłem zapomnieć... Nie wspomnę, że na końcówki metalowe, które jak mi się wydawało będą dołączone do paska czekałem drugie tyle.

Ze względu na czas realizacji zamówienia, raczej nie proponuję.


<script src="//widget.time.is/t.js"></script>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kk7115

Tak tak !!!

 Tu można było by wiele wspominać. Rozmowy telefoniczne na temat cen,funkcji konserwacji , serwisu itp. Wiem oczywiście wszyscy macie instrukcje. Tak też twierdzi nasz jedyny przedstawiciel Casio w polsce.

 I szczyci się tylko swoim logo. Szczerze zapytać o cene nikt konkretnie nie poda.

 Jeśli już wybierać w kolorach tylko jeden i nie ma wyboru. Inny model o podobnych funkcjach , odpowiedź brzmi strona internetowa , cena nie znana.

 A jak chciałem rozmawiać z p. Z.R. to skończyło się że mam strach wejść w internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o niezrealizowane zamówienia, to ja też dokładam kamyczek.

 

Chciałem w Zibi zamówić bransoletę do GW-5000. Owszem, można. Czas oczekiwania na zamówienie to 1 miesiąc, cena 220 PLN plus wysyłka. OK, poczekam. Po miesiącu dzwonię. Czas oczekiwania na zamówienie wydłużył się do 2 miesięcy, cena wzrosła do 250 PLN plus wysyłka. Zrezygnowałem. W tym samym dniu zamówiłem w tiktoxie. Po 4 dniach bransoleta była u mnie, zapłaciłem 280 PLN z wysyłką.


Screwback.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem raz ztym panem do czynienia i opinia pozytywna poprosiłem o instrukcje zegarka po polsku i po kilku dniach dostałem przesyłke z instrukcja bez zadnych opłat za ktora jeszcze az dziekuje i pozdrawiam p.zibi a kazdy pluł na niego to orginalne dla nas miła obsługa i nie odmowił tylko wysłał listem i nie zadał zadnych opłat a list był polecony ma gosc gest tylko tza z gosciem kulturalnie porozmawiac a nie z gory traktowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez kob.kamil
      Witam, posiadam zegarek Breitling Colt z mechanizmem B17 (ETA 2824-2). Zegarek ma już 5 lat, więc postanowiłem oddać go do serwisu, skierowałem się do polecanego tutaj Pana Edmunda z Chorzowa (firma Chronos, autoryzowany serwis Omegi). Pan Edmund po zmierzeniu odchyłki dobowej, która wynosi około 3-4s na dobę, powiedział, że na obecną chwilę zegarek nie wymaga serwisu i należy wykonać go za około 2 lata. Tutaj pojawia się moje pytanie, czy serwis po 7 latach nie będzie zbyt późny? Spotkałem się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat wspomnianego zegarmistrza, jednak wiem również że opóźnianie serwisu zegarka może mieć destrukcyjny wpływ na mechanizm, dlatego chciałbym poznać Wasze zdanie
    • Przez Feymozim
      Serwis Omegi Cosmic 2000 cal.1012 Z 1971 roku  



    • Przez Novikus257
      Witam wszystkich i każdego z osobna. 
       
      Zarejestrowałem się na forum, ponieważ znalazłem je dość niedawno, a wydaje mi się bardzo ciekawe. 
       
      Sam posiadam niewiele zegarków, ale noszę jakiś zawsze, niemal nieprzerwanie od 16 roku życia. Mówią, że to jedyna biżuteria odpowiednia dla mężczyzny. 
      Posiadam w swojej mikro "kolekcji":
      Casio F-91W
      Lorus RT365EX9
      Festina 16234/6
      Seiko SUR375P1
      A aktualnie wszystkie poszły nieco w odstawkę, bo dwa tygodnie temu nabyłem za śmieszne pieniądze wręcz, nowiutkiego Garmin Epix pro gen 2 47mm.
       
      Pozdrawiam! 
    • Przez Muzzler86
      Cześć,
      Jestem z Krakowa, ale przeszukując forum nie znalazłem nikogo od Atmosów w swoim rejonie.
      Czy na forum jest ktoś z Krakowa lub okolic, kto byłby w stanie naprawić zatrzymującego się Atmosa? Jeśli nie będzie to konieczne, wolałbym uniknąć wysyłania zegara kurierem.
       
      2 lata temu kupiłem Atmosa z kalibrem 562 (wskazania miesiąca i fazy księżyca) - w zeszłym tygodniu się zatrzymał. Najpierw zaczął się delikatnie późnić, skorygowałem wskazówki przesuwając minutową o 5 minut wprzód i na drugi dzień zauważyłem, że zegar stoi. Próba rozruchu kończy się niepowodzeniem, po kilkunastu godzinach i tak ostatecznie staje. 
      Będę wdzięczny za polecenie kogoś, kto ma doświadczenie z tego typu zegarami.
       
    • Przez Siewca
      Dobry Wieczór,
       
      Chciałem wymienić baterię w zegarku Skagen i natrafiłem na pewien problem.
      Dekiel jest zatrzaskowy , szedł bez problemu, ale mam problem z zatrzaśnięciem go ponownie.
      Do zamknięcia używam ręcznej praski zegarmistrzowskiej. Niby dekiel wchodzi , ale się nie zatrzaskuje.
      Ktoś ma pomysł jak to ogarnąć ?
       
      Pozdrawiam


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.