Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Tommaso

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4821
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana Tommaso w dniu 17 Grudnia 2019

Użytkownicy przyznają Tommaso punkty reputacji!

Reputacja

2370 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska
  • Hobby
    Zegarki, dalekie podróże, fotografia, rowery mtb, motocykle.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co do napędu w Lexie to nie do końca masz rację. To auto jest głównie napędzane przez silniki elektryczne, dopiero jak zabraknie mu mocy to pomaga napęd spalinowy, więc brak mocy na tyle z silnika spalinowego nie jest takim problemem. Gdy włączysz sobie informacje o napędzie to widzisz ile mocy jest aktualnie przekazywane na tył, a ile na przód. To auto jest FWD tylko podczas jazdy po prostej, wystarczy zakręt czy nawet ciaśniejszy łuk i dołącza się napęd na tył, a przy ruszaniu zawsze jest to auto AWD, nawet na suchym przyczepnym asfalcie. A wszystko dzieje się płynnie i za bardzo tego nie czujesz, za to czujesz, że nawet na mokrym, śliskim asfalcie zawsze masz dużo trakcji i nie szarpiesz przednią osią jak w autach FWD.
  2. Genesis mógłby być dobrą konkurencją dla Lexusa. Podobna jakość a ciekawsze napędy.
  3. Serwisował też będziesz za granicą?
  4. Przed kupnem Lexusa też zastanawiałem się nad volvo, ale po rozmowie z klientem, którego egzemplarz XC60 też był wyjątkowo awaryjny, skreśliłem go z listy. Samo to, że nie płacisz za naprawy i tak nie zabezpieczy Cię przed wszystkimi niedogodnościami jak będziesz co kawałek jeździł z nim do serwisu i użerał się z mechanikami, którzy zrobią wszystko, żeby Ci udowodnić, że "ten typ tak ma". A w najgorszym wypadku awaria zdarzy Ci się na 3 dni przed wyjazdem na wakacje i będziesz musiał jak np ja mając taki przypadek kiedyś w Audi, wynająć w Carnecie auto na całe wakacje.
  5. Oglądałem Omodę 9 super hybrid i jakościowo nie ma się do czego przyczepić. Ale wolę nie jechać na jazdę próbną, żeby się nie przekonać jak dużo przepłaciłem za Lexa Jednak zawsze pozostaje otwarte pytanie jak będzie z awaryjnością, jakością serwisu, dostępem do części i czy w związku z tym za 3-5 lat auto w ogóle będzie sprzedawalne.
  6. No nie, mój Yaris pali znaaaaaaacznie więcej. 🤣 Średnie spalanie w Lexie od początku mam 6,9l, a nie jeżdżę jakoś wyjątkowo eco. A w końcu to 2-tonowy czołg o aerodynamicy kiosku ruchu.
  7. Porównujesz starszy model Lexusa, w nowym klapa zamyka się znacznie szybciej. No i w sedanie siłowniki mają znacznie mniej do roboty niż w SUVie. No właśnie. W moim Lexusie RX nie dzieje się kompletnie nic, wszystko działa jak należy, nic nie trzeszczy i zużywa jakieś śladowe ilości paliwa.
  8. Tylko, że teraz Macan to już tylko elektryki, a te sprzedają się kiepsko
  9. Teraz jest w ogóle dobry okres na zakup auta, salony prześcigają się rabatami cenowymi. W markach premium 20% rabatu zaczyna być normą, w niektórych są modele na które można dostać prawie 30%. Nawet Porsche daje całkiem solidne rabaty dochodzące do prawie 20% na SUVY i 10-12% na 911, gdzie jeszcze dwa lata temu były kolejki chętnych jak na Rolexa. Elit: Właśnie dostałem mailing z Hyundaia z rabatami na Santa Fe dochodzącymi do 30k.
  10. Ja na północy Włoch to bardziej lubię wschodnią część, a szczególnie okolice Canazei czy Cortina D'Ampezzo. Dużo przepięknych przełęczy do jazdy (Pordoi, Sella, Fedaia), ale też miejsc do wędrówek czy podziwiania (na czele z niesamowitym Tre Cime di Lavaredo czy pasmem Marmolada).
  11. Akurat Stelvio to raczej przełęcz do podziwiania, a nie do jeżdżenia, jak chcesz pocisnąć, to lepiej wjechać na nią przez Umbrail Pass od strony Szwajcarii. Zatrzymać się oczywiście najlepiej jest w Bormio. Jak chcesz pozwiedzać okolice, to masz jeszcze niedaleko Lago di Cancano, niecałą godzinę jazdy przepiękne Livigno, bardzo ładną przełęcz Passo Gavia, niestety z niesamowicie wąską drogą, która totalnie korkuje się w godzinach 10-17, bo tam auta ledwo się mijają. A jak chcesz sobie zrobić całodniową wycieczkę do Szwajcarii, to możesz wybrać się do St Moritz przez przełęcz Bernina i dalej pętelkę przez kultowe przełęcze Fluela i Albulla, a powrót przez Livigno.
  12. Do obsługi na ekranie telefonu, yanosika, spotify itp. Dodatkowo jakość muzyki streamingowanej przez ACP jest znacznie lepsza niż przez bluetooth.
  13. Widać, że lubisz to auto. Ale z pneumatyką to rzeczywiście dałeś ciała, bo Volvo generalnie utwardza zawieszenia w swoich autach, nazywając to "lepszą responsywnścią". Nawet pneumatyka nie jest już tak komfortowa jak kiedyś, przynajmniej w XC60 tak jest. Jedyna rzecz nieakceptowalna w tym aucie moim zdaniem to przewodowy Apple Car Play, zmienili system na nowy, dali nowy wielki ekran, a nie potrafili ogarnąć tak podstawowej rzeczy? Szlag by mnie trafił jakbym musiał podpinać kabel do telefonu za każdym razem gdy wsiadam do auta.
  14. No jest to całkowicie odstresowujący samochód. Ja po 10 tys. km właściwie nie mam uwag, jedyny minusik wystawię w kwestii wygody foteli, zagłówek moim zdaniem trochę za mocno wypycha głowę do przodu i przez to muszę oparcie ustawiać pod większym kątem niżbym sobie życzył. Poza tym wszystko działa, nic się nie wiesza i nie psuje i zużywa śladowe ilości paliwa. No to boli w nowym aucie. Dawno temu odbierałem od Smorawińskiego nowe BMW E60 i jeszcze w Poznaniu przy 16 km przebiegu w bagażnik wjechała mi pani profesor z uniwersytetu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.