Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dobrus

Omega

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jest to mój 1 post na forum więc pragnę z początku pozdrowić wszystkich :)

 

Od pewnego czasu noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś ciekawego zegarka, od zawsze mam słabość do czasomierzy jednak wcześniej jakoś nie było czasu/możliwości by do tego przysiąść. W temacie jestem raczej laikiem, dlatego też wybieram głównie oczami. Ostatnio spodobała mi się taka Omega na allegro: http://allegro.pl/omega-constellation-zlota-18-karat-750-piekny-stan-i6701602352.html . Fajnie, jakby ktoś rzucił fachowym okiem - może coś podpowiedział na podstawie zdjęć. Czy warto w ogóle inwestować w taki zegarek? Czy cena nie jest zawyżona i ewentualna późniejsza odsprzedaż jest trudna? Czy zegarek będzie trzymał wartość czy raczej leci w dół? I generalnie czy jest to dobry wybór.. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej w tej kwocie kupć sztabkę złota.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

123,4 g brutto. Hmm. Góra 13 tysięcy ;)


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wartość 'w złomie' jest mniej więcej taka :) Czyli raczej ciężko z odsprzedażą takiego zegarka i szansa na utopienie kasy spora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak, i nie szansa, pewność.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, to nieco ostudziło moje zapędy :) ewentualnie mogę ponegocjować ze sprzedającym ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach