Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
lolek004

Oryginalny ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na samym starcie chce zaznaczyć, że jestem osobą w ogóle nie obeznaną w temacie zegarków a teraz przejdźmy do rzeczy, chce sobie kupić jakiś zegarek ( do 1000zł ) i znalazłem sobie ( http://inaczas24.pl/produkt/emporio-armani-ar5905-sportivo/ ) tylko nie wiem czy zegarki z takich stron są w ogóle oryginalne. Nie znam się zbytnio na cenach zegarków, jeśli możecie stwierdzić czy to autentyk, czy nie byłbym wdzięczny :) . Jeśli okaże się, że nie czy mielibyście jakiś zamiennik w podobnym stylu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za takie pieniadze kup sobie prawdziwy zegarek


OMEGA SEAMASTER 300M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale właśnie mi chodzi o to czy ten zegarek jest oryginalny to z tej firmy mi się bardzo podobają a ten konkretny model bardzo wpadł mi w oko. Tylko nie wiem czy jest on oryginalny i w tym potrzebuje pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginał wygląda jak podróbka, nikt na podstawie zdjęć renderowych nie jest w stanie określić oryginalności, jednak sklepy internetowe zarejestrowane na terenie Polski raczej sprzedawają oryginały. Imho nie wart tej ceny, w podobnym stylu znajdziesz Casio z linii Edifice albo Lorus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Najlepsza rada w tym przypadku jest taka, żeby faktycznie rozejrzeć się za czymś innym  ;) Jeśli musi być chrono, to warto przyjrzeć się ofercie seiko/citizena na mechanizmach kwarcowych  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Aliexpresie są niesamowite ilości podrabianych zegarków Armani, jeśli nie jesteś pewien tego dystrybutora to najbezpieczniej jeśli odpuścisz.