Rozumiem, zapytałem bo nie do końca się z Tobą zgadzam. Oczywiście szanuję Twoją opinię, byłem tylko ciekawy czym jest spowodowana. Zanim Gonciarz nagrał ten filmik, zanim chodził w supreme i zanim nastał globalny trend tej marki, przyznam się, że zdarzało mi się kupować u nich ubrania, więc dodam coś od siebie. Supreme to firma założona w 1994 w Nowym Jorku, osadzona mocno w „skejtowej” subkulturze. To, że osiągnęła taki sukces globalny, dzięki swojej polityce i na tę chwilę wszechobecnym „hajpie” to wydaje mi się, że można jedynie pogratulować sukcesu i udanego biznesu. Kolaboracje z wieloma uznanymi markami, produkty wysokiej jakości, nie nazwałbym tego raczej gównem...(kwestia wizualna to akurat kwestia gustu) A to, że zaistniało zjawisko zwane popyt-podaż poprzez ściśle limitowane produkty to fenomen tzw. wolnego rynku. Swoją drogą, gdy omawiamy firmę „streetwearową”. Anegdotka; Seiko dokonało kolaboracje z innym gigantem mody ulicznej - Bape. https://timeandtidewatches.com/seiko-bape-watch/ Na rynku wtórnym, te zegarki również są sprzedawane za cenę przewyższającą retail.