Vectra z 2005. kupiona w salonie. 1.9 CDTI 150KM ostatnie sztuki bez DPF - przejechalem nia 250.000 po 30k zostal zrobiony jej program na 185KM/410Nm - mapa, dostrajanie - ladnych pare godzin roboty ale warto bylo. problemy: po 90k czyszczenie turbo i egr - zalozona podkladka pod egr - oryginal fiata (blaszka z czterema otworami i 2 podkladki). wydmuchany "swirl" po 150k - wymiana kolektora dolotowego, zamiast oplowskiego wlozony z AR 159 - nowka. przy 160k wymiana "dwumasu" i sprzegla. przy 200k wymiana amortyzatrow i sprezyn - przod i tyl. przy 210k czyszczenie turbiny i sprawdzenie egr'a po 230k padl alternator. to tyle. auto zostalo sprzedane w zeszlym roku na jesieni... olej zmieniany co 15k, rozrzad co 60k - reszta plynow co 2 lata. 3 komplety wachaczy z przodu i jeden z tylu. Kumpel z firmy mial taka z 2007 i zrobil nia 210.000 do jesieni - tez poszla dalej. podobna eksploatacja.