Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

bsk

Użytkownik
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Początkujący

About bsk

  • Birthday 10/19/1974

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    28681
  • Strona WWW
    http://

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Tak. To częsty przypadek. A 630 to zacny telefonik. W sam raz na rozpoczęcie przygody z WP.
  2. bsk

    Buty

    Cały czas są możliwe do kupienia Martensy "made in UK" http://www.drmartens.com/uk/Mens/Mens-Made-in-England/c/Mens-Made-in-England Polecam tez sklep http://www.britboot.co.uk/engine/shop/category/Dr+Martens/Made+in+England Albo po prostu wybrać sie na Camden
  3. czyli fiatowski silnik. bardzo dobrze sie go "programuje" i spokojnie zrobia ci programna 180-185KM i pod 400Nm. ale zanim sie zdecydujesz musisz miec pewnosc, ze masz wszystko sprawne (silnik i osprzet) u mnie wyszly klapy kolektora :/ obecny wlascicel dalej zadowolony a na szafie ma juz 300k. czy warto? tak. warto. przy spokojnej i plynnej jezdzie oszczedzasz na paliwie troche. ale jesli wciskasz no to moc nie bierze sie z powietrza i potrafi sporo skotlowac. I nie prawda jest, ze diesel musi "dymic"
  4. to japonskie wersje tez sa "MADE IN THAILAND Y"?
  5. Attesa... thx dla kolegi z wybrzeza
  6. bsk

    Motocykle

    jesli cale to zdanie jest o "rondach" to czy mozesz poprzec to jakims konkretnym "przepisem"?
  7. zajbeiste OXY mozna juz powiedziec, ze "retro"
  8. dla mnmie to nie awarie a zwykla eksploatacja czesci sie zuzywaja na naszych drogach - patrz zawieszenie, sprzeglo/"dwumas" w miescie pracuje. ja polecam Vectre C jak najbardziej.
  9. Vectra z 2005. kupiona w salonie. 1.9 CDTI 150KM ostatnie sztuki bez DPF - przejechalem nia 250.000 po 30k zostal zrobiony jej program na 185KM/410Nm - mapa, dostrajanie - ladnych pare godzin roboty ale warto bylo. problemy: po 90k czyszczenie turbo i egr - zalozona podkladka pod egr - oryginal fiata (blaszka z czterema otworami i 2 podkladki). wydmuchany "swirl" po 150k - wymiana kolektora dolotowego, zamiast oplowskiego wlozony z AR 159 - nowka. przy 160k wymiana "dwumasu" i sprzegla. przy 200k wymiana amortyzatrow i sprezyn - przod i tyl. przy 210k czyszczenie turbiny i sprawdzenie egr'a po 230k padl alternator. to tyle. auto zostalo sprzedane w zeszlym roku na jesieni... olej zmieniany co 15k, rozrzad co 60k - reszta plynow co 2 lata. 3 komplety wachaczy z przodu i jeden z tylu. Kumpel z firmy mial taka z 2007 i zrobil nia 210.000 do jesieni - tez poszla dalej. podobna eksploatacja.
  10. wiem, wiem tez ladna i ta co ma "glob" na tarczy (ale ona tylko z paskiem chyba) - jednak ta niebieska jakos tak najbardziej podeszla
  11. oj zachorowalem juz jakis czas temu.... moze uda sie zrealizowac dziki kolegom z forum
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.