Nie mogę ostatnio spać więc zrobiłem sobie maraton : - "Schron" - ciekawy ale średni - "Obserwator" z Keanu Reeves - ciekawy - "Incepcja" - super - "Ślady zbrodni" - b.fajny , generalnie b. lubię Samuela - "Tekken" - swojego czasu pogrywałem w tą gierkę więc byłem ciekawy filmu - spodziewałem się lepszego ale nie ma tragedi - "Nie do pomyślenia" - film genialny , bardzo lubię takie kino (nie mówię o brutalności) - "Robin Hood" - z "gladiatorem" - słaby - "Plan prawie doskonały" - starszy ale świetny film z Freemanem - "Piła VII" trailer - jestem fanem pierwszych 2 części ale wszystkie oglądałem i tą pewnie też chociaż 3D dla takiego filmu to chyba przesada