UWAŻAJCIE przy przejściu lub zmianie taryfy operatora telefonii komórkowej! Właśnie w tym ostatnim - mój dostawca Plus - przewalił mnie na kasę! (Po tym co mnie spotkało jasnym jest znaczenie hasła reklamowego "+ ja lub BRAwO ja - ale dla finansów firmy +) ) -----Jak to się robi?----------- Wyłączyli mi starą taryfę. Dostałem powiadomienie ,że jestem w nowej więc śmiało rzuciłem się w głąb internetu (NO LIMIT) na swoim telefonie. Po godzinie dostałem SMS-a o niskim stanie konta! Patrzę a z uzbieranych na karcie 63 PLN zostawiło mi 0,19 FU****!! I teraz najlepsze: 1. Telefony na kartę i operacje na nich nie podlegają reklamacji. - a telefon zarejestrowany od samego początku - będzie z 6 lat temu. 2. Taryfa (wg sms-a włączona) będzie "aktywna" dopiero w ciągu najbliższych 72 godz. i tak się zarabia na naiwniakach. Podobno Plus nie jest wyjątkiem - dotyczy wszystkich operatorów. A nie można było uprzedzić: ZMIENIASZ PAN TARYFĘ TO WYŁĄCZ TELEFON NA TRZY DNI!!!???? P.s Dobrze, że nie był to telefon na abonament bo z rachunkiem bym się nie pozbierał. Rozpowszechnijcie to dalej bo więcej takich nałapią przy tzw. " DARMOWEJ REJESTRACJI TELEFONÓW NA KARTĘ"