Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pirx65

Użytkownik
  • Content Count

    1,134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pirx65 last won the day on November 20 2014

pirx65 had the most liked content!

Community Reputation

49 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

572 profile views
  1. Fajnie już być sobą. Kotu darowałem .
  2. Wybacz ,nie zgodzę się. Im dalej tym wtórnie!
  3. I jak to się ma do Bauhasa Super Sport,jak już w ......ś się ''ni z gruszki ni z pietruszki''
  4. Panowie a z czego Wy się cieszycie? Vratislawia Chrono jest jedna,pierwsza która powstała. Powstawała długo w Klubie ,przez prawie dwa lata ,a Wy macie tylko jakieś komercyjne klony,powstałe dla zysku. Może one i fajne ale to Klony!
  5. ... a stało się to na Wasze życzenie... A ten tekst już znamy,przy każdym klonie,''nie chcę ,ale muszę''.
  6. A nie podoba '' misię'' . Ale '' Formmeister Bauhaus Super Sport'' brzmi dumnie . Ja pie.....lę,czy naprawdę to nikogo nie śmieszy? Czy nie widzicie tych granic między absurdem a komercją?
  7. I powstanie BAUHAUS SUPER SPORT. Brawo ,ale wielcy wizjonerzy też byli nierozumieni i wyśmiewani!!!
  8. Kupiłem na bazarku Risemana i niestety kłamie z temperaturą,chyba ,że ja coś źle robię. Po ściągnięciu pokazuje mi w do mu 13-14 stopni ,a mam 22.
  9. Uśmiałem się dzisiaj. W klubie powstał fajny zegarek Formmeister w stylu Bauhaus. A tu dzisiaj czytam,że powstają nowe wersje w stylu Formmeister Bauhaus Sport z przeszklonym deklem .
  10. pirx65

    Jest okej

    A jednak kicha! Kraul mnie wykańcza,brak kondycji. Teraz lekka zamiana ,3xbasen ,i 2xsiłownia,głównie dla wzmocnienia nóg. Przed siłownią się broniłem,ale to naprawdę fajna rzecz.
  11. Akurat wczoraj byłem u znajomych w Katowicach i pokazali mi ten sam artykuł. Mieszkają 200m. od kopalni Wujek,i twierdzą,że tak czystego powietrza nie mieli od lat. Pokazali mi stary ale bielutki śnieg w ogródku,gdzie bawią się dzieci.
  12. pirx65

    Policzmy SEIKO 5

    Mechanizm 7S26C ,21 kamieni i fajne przeszklone serducho. Trochę podniszczony,ale pytanie czy oryginalny?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.